صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه وضعیت کوهستان پارک باید تعیین تکلیف شود، گفت: تاکنون دو جلسه با دکتر قاضی‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار کردیم، اما به نتیجه مشخصی نرسیدیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان  درخصوص آخرین وضعیت کوهستان پارک مشهد اظهار کرد: جلساتی با دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کوهستان پارک داشتیم و در حال پیگیری هستیم.

وی بیان کرد: وضعیت کوهستان پارک باید تعیین تکلیف شود؛ تاکنون دو جلسه با دکتر قاضی‌زاده برگزار کردیم، اما به نتیجه مشخصی نرسیدیم.

موحدیان گفت: ما دنبال این هستیم کوهستان پارک دوباره نوسازی شود و تجهیزات جدید مورد استفاده قرار گیرد، زیرا مردم از کوهستان پارک خاطره دارند و نباید آن خاطره را از بین برد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه ما در حال پیگیری نوسازی کوهستان پارک هستیم و بنیاد شهید نیز مخالفتی ندارد، افزود: تعیین سرمایه‌گذار برعهده بنیاد شهید است.

 اخیرا کوهستان پارک که تا مدت‌ها در اختیار بانک دی بود، از انحصار آن خارج شده و در اختیار سازمان کوثر قرار گرفته، سازمان اقتصادی کوثر نیز وابسته به بنیاد شهید است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.