صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برنامه ملی توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی و کیفیت‌بخشی آموزش دانش‌آموزان با نیازهای خاص امروز در مجتمع آموزشی امام رضا(ع) با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در این برنامه با اشاره به اینکه این طرح در قالب طرح شهید همت برگزار می‌شود، اظهار کرد: در گذشته دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه بعضا به دلیل ناآگاهی معلم و والدین از مدرسه و تحصیل دلسرد می‌شدند و ترک تحصیل می‌کردند، ولی امروز پیشرفت دانش سبب شده عدالت آموزشی برای دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه برقرار شود. البته اجرای چنین طرح‌هایی جای کار بیشتری دارد.

سیدامیر شوشتری، اضافه کرد: در مناطق کم‌برخوردار و محروم کسی متوجه زحمات معلمان نمی‌شود. باید توجه کرد که این زحمت و خدمت منحصر به مدرسه و کلاس درس نیست بلکه ارتباط معلم با دانش‌آموز در همه زمان‌ها و حتی با خانواده بچه‌ها برقرار است. از همین رو باید در قالب برگزاری برنامه ملی توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی و کیفیت‌بخشی آموزش دانش‌آموزان با نیاز‌های خاص حساسیت سال‌های ابتدای تحصیل و زحمات معلمان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.