فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد: تعطیلی کشور برای اشعه ماورای بنفش منطقی نیست رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: تب دنگی در کشور فراگیر می‌شود، نیاز به کیت‌های تشخیص سریع داریم هشدار وزارت بهداشت به مردم در پی افزایش موج گرما | برای دوری از گرمازدگی و اثرات اشعه‌های مضر، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از خانه خارج نشوید آیا قطره آهن دندان‌های کودکان را سیاه می‌کند؟ تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) وجود دارد؟ + فیلم آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۷
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید طریفی حسینی امروز، ۲۷ خرداد، در همایش توانمندسازی معلمان ابتدایی در مشهد اظهار کرد: توانمندسازی معلمان از اصلی‌ترین برنامه‌های در دست اقدام راهبران آموزشی سال تحصیلی در وزارتخانه است.

وی با اشاره به رویکرد‌های جدید آموزشی در بخش آموزش ابتدایی کشور افزود: رویکرد‌های نوین آموزشی پیشران‌های فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی است. همچنین تسلط بر روش‌های مدیریت کلاس موجب نظم‌بخشی به کلاس، یادگیری بهتر و پرورش مهارت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان می‌شود.

طریفی حسینی افزود: یادگیری برای دانستن، یادگیری برای انجام دادن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای زیستن چهار اصل اساسی تعلیم و تربیت است که باید در قالب یک روش تدریس فعال آن را به دانش‌آموزان آموخت.

وی با تبیین اهداف بخش آموزش ابتدایی به بررسی رویکرد‌های جدید آموزشی اشاره کرده و گفت: رویکرد‌های جدید آموزشی با جامعه‌گرایی، آزادی عمل و تجربه همراه است. براساس این رویکرد مسیر حرکت از فردگرایی به سمت جامعه‌گرایی روشن می‌شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

در این دوره ۱۶ ساعته ۹۳ معلم و مدرس از استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و گلستان در مشهد آموزش می‌بینند که به صورت شبکه‌ای و خوشه‌ای در قالب طرح شهید همت در تابستان برای همه معلمان دوره ابتدایی اجرا خواهد شد.

این طرح با هدف بسط و توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش، دانش تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای مدیران، ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و پرورشی برپا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->