پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۳ دی ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح نارنجی در شهر‌های بزرگ و صنعتی مشهد، سکونتگاه یک میلیون و ۳۵۰ هزار حاشیه‌نشین | ۸۵ درصد اراضی بازآفرینی مشهد، موقوفه هستند کلاهبرداری با شگرد ارائه تسهیلات | شناسایی ۱۰۰ مال‌باخته تاکنون (۳ دی ۱۴۰۳) قتل زن هنرمند توسط راننده‌اش در مشهد + عکس معرفی ۲ ویتامین که به کاهش وزن کمک می‌کنند غذا‌های کنسروی در چه شرایطی کشنده هستند؟ حکم ریاست ۱۸ دانشگاه کشور تأیید شد افزایش ۵۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۴ | نحوه اجرای متناسب‌سازی در سال آینده چگونه است؟ نفوذ سامانه بارشی از غرب کشور از جمعه | آلودگی شدید هوای مشهد و ۹ شهر دیگر (۳ دی ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: مردم هنگام آلودگی هوا در فضای باز تردد نکنند یک سرماخوردگی ساده با درمان میلیونی! «جنین» غیر از خدا پناهی ندارد وضعیت ارز دارو در سال ۱۴۰۴ چگونه خواهد بود؟ هشدار هواشناسی درباره آلودگی هوای مشهد در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۳ و ۴ دی ۱۴۰۳) سهم مردم از هزینه‌های درمان بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است | بدهی ۹۴ هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت زن معتاد مدعی شد: قابله نوزادم را بعد زایمان دزدید «فاطمه» و «زهرا» پرتعدادترین نام دختران در ایران در حادثه سقوط هواپیما گردشگری در برزیل ۹ نفر کشته شدند+تصویر نابینایی ۹ نفر در بیمارستان چشم‌پزشکی نگاه| سه نفر از کادر درمان تعلیق شدند نشست «نقش قانون عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در مشهد برگزار شد حجاب یک مسئله تمدنی و وجه تمایز ما با دنیای غرب است روماتیسم مفصلی ریسک بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد معاون دادستان مرکز خراسان رضوی: بیش از ۵۰ درصد طلاق‌ها ناشی از بی‌حجابی و بی‌بندوباری است ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی در مشهد کشف شد (۲ دی ۱۴۰۳) حق حبس در نکاح چیست و چه آثاری دارد؟ اصول رانندگی در زمان یخبندان و لغزندگی جاده | لغزندگی و رانندگی سقوط مرگبار بالگرد آمبولانس در ترکیه + فیلم عذرخواهی رئیس سازمان نظام پزشکی درخصوص حادثه نابیناشدن ۹ نفر در بیمارستانی در تهران تعداد پشت‌نوبتی‌های جهیزیه به صفر خواهد رسید مدارس کردستان فردا (۳ دی ۱۴۰۳) حضوری است آسیب‌دیدگان اجتماعی بیمه سلامت می‌شوند
سرخط خبرها

ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۷
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید طریفی حسینی امروز، ۲۷ خرداد، در همایش توانمندسازی معلمان ابتدایی در مشهد اظهار کرد: توانمندسازی معلمان از اصلی‌ترین برنامه‌های در دست اقدام راهبران آموزشی سال تحصیلی در وزارتخانه است.

وی با اشاره به رویکرد‌های جدید آموزشی در بخش آموزش ابتدایی کشور افزود: رویکرد‌های نوین آموزشی پیشران‌های فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی است. همچنین تسلط بر روش‌های مدیریت کلاس موجب نظم‌بخشی به کلاس، یادگیری بهتر و پرورش مهارت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان می‌شود.

طریفی حسینی افزود: یادگیری برای دانستن، یادگیری برای انجام دادن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای زیستن چهار اصل اساسی تعلیم و تربیت است که باید در قالب یک روش تدریس فعال آن را به دانش‌آموزان آموخت.

وی با تبیین اهداف بخش آموزش ابتدایی به بررسی رویکرد‌های جدید آموزشی اشاره کرده و گفت: رویکرد‌های جدید آموزشی با جامعه‌گرایی، آزادی عمل و تجربه همراه است. براساس این رویکرد مسیر حرکت از فردگرایی به سمت جامعه‌گرایی روشن می‌شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

در این دوره ۱۶ ساعته ۹۳ معلم و مدرس از استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و گلستان در مشهد آموزش می‌بینند که به صورت شبکه‌ای و خوشه‌ای در قالب طرح شهید همت در تابستان برای همه معلمان دوره ابتدایی اجرا خواهد شد.

این طرح با هدف بسط و توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش، دانش تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای مدیران، ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و پرورشی برپا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->