صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور لایحه برنامه هفتم را تقدیم مجلس کرد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۹۸۴۳
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
رئیس‌جمهور دقایقی پیش، لایحه برنامه هفتم را تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در قوه مقننه و ارائه توضیحاتی در خصوص میزان اجرای برنامه ششم توسعه و ابعاد برنامه هفتم توسعه، لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کل کشور را تقدیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

با توجه به اعلام وصول لایحه برنامه هفتم توسعه، این لایحه به کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق ارجاع می‌شود تا بعد از طی شدن مهلت قانونی، گزارش کمیسیون تلفیق درباره کلیات در یکی از جلسات علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

موعد اجرای لایحه برنامه ششم تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، لایحه برنامه هفتم توسعه که سند بالادستی کشور محسوب شده و چشم‌انداز و مسیر حرکت سه قوه را در پنج سال آینده ترسیم می‌کند، در ۷ بخش و ٢٢ فصل و در چارچوب اسناد بالادستی و ٢٦ سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت مردمی تدوین شده است.

به گفته معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در تدوین این لایحه ضمن آسیب‌شناسی و تجربیات حاصل از میزان اجرای ۶ برنامه گذشته، مسأله‌محوری مورد توجه قرار گرفته است تا مشکلات زیرساختی در بخش‌های مختلف با اجرایی‌شدن آن، برطرف شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.