صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی «دث استرندینگ» Death Stranding، اخیرا توضیحاتی درباره میزان مشارکتش در اقتباس سینمایی این بازی داده است.

شهرآرانیوز - اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌ها وارد دوره جدیدی شده‌اند، و با توجه به تعداد پروژه‌هایی که دائماً در این عرصه ساخته می‌شوند، واضح است که در سال‌های آینده تعداد بیشتری از آن‌ها را خواهیم دید. در دسامبر سال گذشته، به طور رسمی اعلام شد که فیلمی از بازی «دث استرندینگ» Death Stranding ساخته خواهد شد. همان زمان گفته شد که قرار است این فیلم را الکس لبوویچی (تهیه‌کننده اجرایی فیلم Barbarian) و خود خالق و کارگردان Death Stranding، هیدئو کوجیما، خواهند ساخت.

اما دقیقا مشخص نبود کوجیما چقدر در این پروژه مشارکت دارد؟ او اخیراً با حضور در توییتر، درباره این موضوع صحبت کرد. به نظر می‌رسد که مشارکت او در این پروژه زیاد خواهد بود؛ از مراحل تولید گرفته تا طراحی جنبه‌های سینمایی آن.

کوجیما نوشته است:

«صرفاً برای روشن‌شدن موضوع من عمیقاً درگیر تولید، نظارت، طراحی و محتوای اقتباس سینمایی Death Stranding هستم. فقط کارگردانی را بر عهده ندارم.».

اما دقیقا چه کسی فیلم را کارگردانی می‌کند؟ این مسئله بعدا مشخص خواهد شد. جزئیات مربوط به بازیگران فیلم هم در حال حاضر نامعلوم است، هرچند می‌توانیم حدس بزنیم که احتمالا بازیگران بازی نقش‌آفرینان نسخه سینمایی هم خواهند بود.

سال گذشته، اندکی پس از اعلام خبر ساخت اقتباس سینمایی این بازی، کوجیما گفت که او و لبوویچی به جای ساختن یک فیلم پرفروش و پرهزینه، به دنبال «رویکردی هنری‌تر» هستند.

«کوجیما پروداکشنز» در حال حاضر روی بازی Death Stranding ۲ نیز کار می‌کند که برای پلی استیشن ۵ در حال توسعه است. هنوز مشخص نیست این دنباله چه زمانی عرضه می‌شود، اما شایعات می‌گویند زمان انتشار سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.