صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سیستم عامل ویژن هدست اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro) دارای قابلیتی به نام «جستجوی بصری» است که به نظر شبیه ویژگی جستجوی بصری در آیفون و آیپد است.

شهرآرانیوز - با قابلیت جستجوی بصری کاربران می‌توانند از هدست Vision Pro برای دریافت اطلاعات درباره یک شی، شناسایی و تعامل با متن در دنیای اطراف، کپی متن چاپ‌شده از دنیایواقعی و درج آن در برنامه‌ها، ترجمه متن به ۱۷ زبان مختلف و ... استفاده کنند.

در visionOS همچنین می‌توان با متون دنیای واقعی که شامل اطلاعات تماس، صفحات وب و تبدیل واحدها و اطلاعات مشابه است تعامل کرد. برای مثال، با Vision Pro می‌توانید آدرس یک وب سایت را از یک جزوه چاپ‌شده اسکن کنید و آن را در مرورگرتان باز کنید یا واحد گِرم را در یک دستور غذا به اونس برگردانید.

با این هدست حتی می‌توانید در مسافرت‌ها متون را درلحظه ترجمه کنید. هدست اپل ویژن پرو می‌تواند اسناد را به‌طور خودکار تشخیص دهد؛ مشابه قابلیت آیفون که می‌تواند متن را در عکس‌ها تشخیص دهد و امکان تعامل با آن‌ها را فراهم کند.

در حال حاضر می‌توان به visionOS از طریق آخرین نسخه بتا Xcode دسترسی پیدا کرد، زیرا اپل اولین نسخه این نرم‌افزار را روز گذشته منتشر کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.