صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۷۵ پروژه گردشگری از دهه مبارک فجر تا پایان سال جاری با اعتباری بالغ بر ۵۶۴ میلیار تومان و با اشتغالزایی ۱۶۱۸نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد صادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۹۸، خراسان رضوی به‌عنوان ستاد برتر در کشور معرفی شد.

وی افزود: باتوجه به جایگاه ویژه خراسان رضوی در بحث گردشگری و زیارت و به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، ستاد اجرایی خدمات سفر این استان به‌عنوان عضو ستاد مرکزی در سیاستگذاری‌ها و تصمیم گیری‌های مرکز حضور جدی خواهد داشت.

وی ادامه: کمیته‌های حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان علاوه بر برنامه و وظایفی که تاکنون بر عهده داشته اند، برنامه ویژه‌ای را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر برای نوروز ۹۹ تدوین کنند که پس از ارائه و تصویب در ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز پیش رو اجرایی کنند.

وی به پروژه‌هایی که از دی ماه ۹۶ تا دی ماه ۹۸ در حوزه گردشگری افتتاح شده است اشاره کرد و گفت: مجموعا ۱۹۲ پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲هزارو ۱۰۹ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۴هزار۱۶۱ نفر در استان به بهره‌برداری رسیده است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.