صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک میلیون ۸۰۰ هزاردلار حق انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات در باشگاه استقلال گم شده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از زمانی که مهدی قایدی و الهیارصیاد منش باشگاه استقلال را به سمت تیم‌های خارجی ترک کردند، این سوال مطرح بود که حق انتقال این دو بازیکن چه شده است؟!

تا کنون هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال درباره سرنوشت این پول هیچ توضیحی به افکار عمومی و رسانه‌ها نداده‌اند وروشن نیست که حق انتقالی که بابت جدایی این دو بازیکن گرفته شده، صرف چه اموری شده است.


در همین راستا مهدی قایدی نیز شفاف سازی کرده و بی رودربایستی اعلام کرده کاز کنار انتقال او به باشگاه شباب الاهلی امارات یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار عایدی باشگاه استقلال بوده که مشخص نیست سرنوشت این پول چه شده است.

قایدی روی این موضوع تاکید و این جملات را به زبان آورده است: «پول انتقال من به الاهلی یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو بود. نمی‌دانم آن پول چه شد، اما هم می‌توانستند کل بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده و  هم می‌توانستند بازیکنان خوبی را هم جذب کنند، اما نمی‌دانم آن پول به چه کسی رسید. آن پول ناپدید و هیچکس هم پیگیرش نشد.»

با توجه به این اظهارات باید منتظر واکنش مسئولان باشگاه استقلال بود تا پیرامون سرنوشت این مبلغ هنگفت توضیحاتی ارائه کنند. آیا سرنوشت این پول بزرگ مشخص خواهد شد؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.