مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

عابدزاده به خاطر نکونام استقلالی می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۷۰۶۲۱
  • ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
  • ۵
عابدزاده به خاطر نکونام استقلالی می‌شود؟
احتمال دارد امیر عابدزاده تصمیم خود برای ماندن در فوتبال اروپا را به خاطر جواد نکونام تغییر دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرعابدزاده چند روز قبل از اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال شود، در صحبت‌هایی غیر رسمی با دوستان نزدیک خود اعلام کرد که قصدی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد و می‌خواهد همچنان به عنوان لژیونر به فوتبال ادامه دهد. عابدزاده از چند تیم اسپانیایی نیز پیشنهاد دریافت کرده و وضعیت مناسبی برای تداوم حضور در فوتبال اسپانیا دارد، اما ممکن است با انتخاب جوادنکونام به عنوان سرمربی استقلال تصمیم او عوض شود.

ماجرا از این قرار است که عابدزاده کوچک همچون پدرش رابطه خوبی با جواد نکونام دارد واز طرفی می‌داند  که اگر به دعوت نکونام برای حضور در استقلال جواب مثبت دهد، آینده خود در تیم ملی را تضمین خواهد کرد. علاوه برآنکه امیرعابدزاده با حضور در استقلال شانس خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را افزون خواهد کرد، از فرصت مناسبی برخوردار خواهد شد تا اگر بعد از قلعه نویی از جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی استفاده شد، او بتواند به واسطه این دوستی عمیق در تیم ملی هم بازی کند.

در واقع بازی کردن برای جوادنکونام یک آینده نگری بزرگ برای امیرعابدزاده محسوب می‌شود که بعد از حضور نکو در استقلال به آن می‌اندیشد. حالا باید دید تصمیم قطعی امیر عابدزاده در آینده چه خواهد بود وآیا او این بار صرفا به خاطر وجود نکونام راضی به بازی در استقلال خواهد شد یا خیر؟! حتی گفته می‌شود صحبت‌هایی میان احمدرضا عابدزاده و جواد نکونام پیرامون این چرخش بزرگ انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M.a
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
3
خسته نشدید انقدر مطالب کذب ارائه دادید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
1
0
ان شا الله که استقلالی میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
1
1
استقلال.دروازه‌بان‌ملی‌پوش‌دارد.احتیاجی‌ب‌دروازه‌بان‌یابازیکن‌
قرمزی‌ندارد‌خصوصا‌دروازه‌بانی‌که
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
1
1
اینا پر استقلال بزرگ میشن قهرمان آسیا می‌شوند بعدمیروند تیم رقیب برای ما کری میخوانند.
سیاوش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
0
در جواب آقای اکبر اولا اینا لفظ درستی برای تنها پدر و پسر بدون پارتی و موفق تاریخ این فوتبال نیست، دوما به قول شما اینا هیچوقت کری نخوندند و در ضمن اینا استقلال رو قهرمان آسیا کردن چون بعد از اینا هیچ وقت استقلال رنگش رو ندید دقیقا مثل پرسپولیس
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->