صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت‌های مردمی با همکاری شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

حسین باغگلی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اعلام ویژه برنامه‌های شهرداری مشهد در ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: باهدف گرامیداشت عید بزرگ مسلمین، شهرداری مشهد با مشارکت نهاد‌های مردمی، علاوه بر فضا آرایی شهری، اکران‌های شهری شامل ۴۰۰ عدد استرابورد، ۲۰۰ عدد بیلبورد، ۷ هزار آویز ستونی، ۲۰۰ سازه موقت، ۴۷ قاب عکس مفاخر، معرفی کتاب در عرصه میدان شهدا و هزار و ۷۰۰ عدد بنر جلو اتوبوسی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در ایام دهه ولایت، نمایشگاهی تحت عنوان «شمس ولایت» با مشارکت ۵۰۰ تشکل در برپایی ایستگاه صلواتی و ۵۰۰ جشن منطقه‌ای برگزار خواهد شد تا مجموعه‌ای از خدمات مانند ابزار و وسایل نورافشانی، ایستگاه‌های صلواتی، پذیرایی، آذین‌بندی و ... در اختیار تشکل‌های مردمی قرار گیرد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به مشارکت ملی ۳۰ کارناوال بزرگ خودرویی در مشهد گفت: اولین رویداد بین المللی "بزرگترین عید " در خیابان رسالت ۸۱ با نگاه ویژه به مناطق حاشیه شهر مشهد برگزار خواهد شد که در این رویداد، ۶ جنگ با حضور هنرمندانی از کشور‌های اسلامی، نمایشگاه غذا و صنایع دستی ملل در قالب ۴۰ غرفه توانمندی‌های محلی را به اجرا خواهند گذاشت.

باغگلی بیان کرد: نورافشانی از شب عید قربان در ۸ نقطه و نورافشانی ویژه در شب عید غدیر در ۱۱۰ نقطه از شهر اجرا خواهد شد. همچنین در ایام دهه ولایت "بازار غدیر" با هدف عرضه کالا و خدمات با تخفیف در فروشگاه‌های سطح شهر توسط اصناف و کسبه برگزار می‌شود.

وی افزود:جشن‌های کوتاه ۲ دقیقه‌ای توسط گروه‌های نوجوان "مانا" در تقاطع‌ها و ایستگاه‌های قطار شهری به اجرای سرود زنده خواهند پرداخت.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: در خیابان فدائیان اسلام بزرگترین میهمانی غدیر در قالب غرفه‌های عرضه خدمات و خوراکی با برگزاری ۱۱۰ غرفه پذیرایی و خدمت رسانی دراین جشن ویژه همکاری خواهند داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.