صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با هدف ترویج شعائر دینی و تقویت نشاط اجتماعی در دهه ولایت و حمایت از تشکل‌های مردمی، جشن‌های خیابانی غدیر در مشهد باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

حسین باغگلی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص جشن‌های خیابانی دهه امامت و ولایت اظهار کرد: آغاز رویداد خیابان غدیر، از ۱۳ تا ۱۵ تیر ماه در مناطق سیزده‌گانه مشهد تعیین شده است و ویژه‌برنامه‌های آن در شب و روز غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در فضای آزاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین غرفه‌های کودک، نذر فرهنگی با موضوع ایتام، اهدای عضو، کتاب و اهدای خون، مشاوره (با حضور مشاور یا روان‌شناس خانواده)، مشاوره سلامت با مشارکت مرکز بهداشت منطقه، اجرای نمایش عروسکی با تناسب موضوعی و... بخشی از رویداد‌های خیابان غدیر در مناطق است.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هزار ایستگاه صلواتی نشاط علوی با مشارکت تشکل‌های مردمی در سطح مشهد برگزار می‌شود که از این تعداد ۲۰۰ ایستگاه در حاشیه شهر مشهد متمرکز خواهند بود، ۳ تا ۵ میلیون هزینه برپایی ایستگاه‌های نشاط علوی را شهرداری مشهد بر عهده گرفته است.

تشکل های مردمی در مجتمع امیر المومنین واقع در نخریسی، خیابان رسالت و الهیه به صورت ویژه، این جشن های خیابانی را پوشش خواهند داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.