سرخط خبرها

برگزاری اولین رویداد بین‌المللی «بزرگترین عید» در خیابان رسالت مشهد

  • کد خبر: ۱۷۱۷۲۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
برگزاری اولین رویداد بین‌المللی «بزرگترین عید» در خیابان رسالت مشهد
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: برگزاری اولین رویداد بین اللملی بزرگترین عید در خیابان رسالت ٨١ با نگاه ویژه به مناطق حاشیه شهر واجرای ۶ جنگ با هنرمندانی از کشور‌های اسلامی، از جمله اقدامات در دهه ولایت است.

حسین باغگلی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص اقدامات دهه ولایت اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت سطح شهر مشهد با پرده الوان، ریسه، آویز، بیرق، سردرب و ... فضاآرایی شده است همچنین ۴٠٠ عدداسترابورد، ٢٠٩ عدد بیلبورد، هزار عدد آویز ستونی، ٢٠٠ سازه موقت، ۴٧ عدد قاب عکس مفاخر، معرفی کتاب در عرصه میدان شهدا، هزار و ۷۰۰ عدد بنر جلوی اتوبوسی، پوستر نوشته‌ها در تلویزیون شهری، مانیتور‌های قطار شهری و LED‌های فاوا اکران شده است.

وی افزود: همچنین با هدف عرضه کالا و خدمات مورد نیاز نمایشگاه شمس ولایت با مشارکت ۵٠٠ تشکل ایستگاه‌های صلواتی، ۵٠ جشن منطقه‌ای و ٣٠ کارناوال خودرویی در گذرگلستان برگزار شد و از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به تبلیغات شهری، فضاسازی، دعوت مسئولان، سامانه فرهنگ آپ گذر گلستان، اطلاع‌رسانی پوستر و رسیدگی به امور مساجد، شورای هیئات و مناطق اشاره کرد.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری اولین رویداد بین اللملی بزرگترین عید در خیابان رسالت ٨١ با نگاه ویژه به مناطق حاشیه شهر واجرای ۶ جنگ با هنرمندانی ازکشور‌های اسلامی، نمایشگاه غذا و صنایع دستی ملل در قالب ٢٠ غرفه و نمایشگاه توانمندی‌های محلی در ٢٠ غرفه بیان کرد: علاوه بر این هشت نقطه از سطح شهر در شب عید قربان و ١١٠ منطقه از سطح شهر در شب عید غدیر نورافشانی خواهد شد.

باغگلی خاطرنشان کرد: عرضه کالا و خدمات با تخفیف در فروشگاه‌های سطح شهر با همکاری اصناف و کسبه، اجرای جشن‌های دو دقیقه‌ای توسط گروه‌های نوجوان مانا با تمرکز ویژه در تقاطع و ایستگاه‌های قطار شهری در ٢٠٠ مکان، مشارکت در برپایی بزرگترین میهمانانی غدیر در قالب غرفه‌های عرضه خدمات و خوراکی ١١٠ غرفه برای پذیرایی و خدمت رسانی آماده و اجرای ۱۱۰ سرود غدیری در ١٠ نقطه شهری از دیگر اقدامات این سازمان به مناسبت دهه ولایت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->