صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولین مجموعه از تصاویر گلکسی زد فولد ۵ به بیرون درز کرد. این تصاویر لولای جدید گوشی و چیدمان دوربین عقب را به نمایش می‌گذارند.

شهرآرانیوز - سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد، «گلکسی زد فلیپ ۵» و «گلکسی زد فولد ۵» را رسماً معرفی خواهد کرد. پیش از رونمایی رسمی، اولین مجموعه از تصاویر گلکسی زد فولد ۵ به بیرون درز کرد. این تصاویر لولای جدید گوشی و چیدمان دوربین عقب را به نمایش می‌گذارند.

همانطور که در تصاویر بالا و پایین مشاهده می‌کنید، برخلاف دستگاه‌های گلکسی زد فولد نسل قبلی، به نظر می‌رسد هیچ فاصله‌ای بین دو نیمه تاشو گوشی وجود ندارد. این گوشی دارای یک بلندگو، یک پورت USB Type-C و یک میکروفون در پایین و در قسمت بالایی دارای سه میکروفون و یک بلندگو است. بنابراین، در مجموع، به نظر می‌رسد که این گوشی دارای یک بلندگوی استریو و چهار میکروفون است.

شایعاتی درباره توسعه لولای جدید گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ منتشر شده است. این لولا می‌تواند شبیه لولا‌های قطره‌ای‌شکلی باشد که در گوشی‌های تاشو نسل جدید برند‌های Huawei، OPPO، ویوو و شیائومی به کار می‌رود و شکاف بین دو نیمه تاشو گوشی را از بین می‌برد و چین و چروک روی صفحه نمایش داخلی را کاهش می‌دهد.

در تصویر زیر می‌توانید تنظیمات دوربین پشتی گلکسی زد فولد ۵ را مشاهده کنید. این گوشی همچنان دارای سه دوربین در پشت است، شبیه به Galaxy Z Fold ۴. با این حال، سامسونگ موقعیت فلاش LED را تغییر داده است که اکنون در سمت راست سنسور‌های دوربین قرار گرفته است. انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۵ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.