یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

احتمالا در نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دسترسی به صفحه‌کلید کامل و ویژگی‌های دیگر ممکن خواهد بود

  • کد خبر: ۱۷۴۷۷۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
احتمالا در نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دسترسی به صفحه‌کلید کامل و ویژگی‌های دیگر ممکن خواهد بود
در رندر‌های جدید گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ تا حدودی می‌فهمیم که در صفحه‌نمایش بیرونی آن چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم، از دسترسی به صفحه‌کلید کامل تا ویجت‌ها.

شهرآرانیوز - طی چند هفته اخیر در رندر‌ها و تصاویر غیررسمی زیادی گلکسی زد فلیپ ۵، تاشوی آینده سامسونگ، را دیده‌ایم. صفحه نمایش بیرونی زد فلیپ ۵ باید برجسته‌ترین ویژگی آن باشد که با فراهم‌کردن فضای نمایش بیشتر، امکان استفاده از ویژگی‌های جدیدی را به کاربر می‌دهد. شایعات حاکی از آن است که گوگل می‌خواهد برخی از برنامه‌های خود را برای نمایشگر بیرونی این گوشی تاشو بهینه کند. اکنون برخی از رندر‌های بازاریابی زد فلیپ ۵، عملکرد‌های گسترده‌ای را نشان می‌دهند که با صفحه نمایش بزرگتر این گوشی امکان‌پذیر شده است.

احتمالا در نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دسترسی به صفحه‌کلید کامل و ویژگی‌های دیگر ممکن خواهد بود

یکی از رندر‌های فاش‌شده، استفاده‌های مختلف از صفحه نمایش ۳.۲۶ اینچی زد فلیپ ۵ را نشان می‌دهد که شامل نشان‌دادن ویجت آب و هوا، کارت پرواز، پاسخ به پیام دریافتی، ویجت تقویم، تاریخچه تماس و ویجت باتری است. در مقایسه با فلیپ ۴، گوشی جدید باید یک جهش بزرگ در عملکرد را به همراه داشته باشد. با این حال، اگر امیدوار بودید برنامه‌ها را در حالت تمام‌صفحه اجرا کنید، به نظر می‌رسد که باید خود را برای ناامیدشدن آماده کنید. رندر‌ها برنامه‌های بهینه‌سازی‌شده توسط Google را در نمایشگر بیرونی Flip ۵ نشان نمی‌دهند که می‌تواند به افزایش سودمندی آن کمک کند.

حتی اگر سامسونگ به طور رسمی به شما اجازه اجرای برنامه‌های تمام‌صفحه را در نمایشگر پشتی Flip ۵ ندهد، احتمالا بتوانید CoverScreen OS را برای فعال‌کردن این قابلیت نصب کنید.

دو رندر دیگر فلیپ ۵ نمای پایینی گوشی و نمایشگر بیرونی را نشان می‌دهد که وظیفه منظره‌یاب دوربین را انجام می‌دهد.

احتمالا در نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دسترسی به صفحه‌کلید کامل و ویژگی‌های دیگر ممکن خواهد بود

احتمالا در نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دسترسی به صفحه‌کلید کامل و ویژگی‌های دیگر ممکن خواهد بود

این رندر‌ها را ابتدا افشاکننده Roland Quandt به اشتراک گذاشته و احتمالاً به دلیل اخطار سامسونگ آن‌ها را حذف کرده است. او همچنین یک تصویر از گلکسی زد فولد ۵ به اشتراک گذاشته که شکاف صفر لولای آن را نشان می‌دهد، اگرچه این چیزی است که بار‌ها در رندر‌های قبلی دیده بودیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و سری گلکسی واچ ۶ را اواخر این ماه، یعنی ۲۶ جولای، معرفی خواهد کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->