صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشهد آماده چهل ویکمین ۲۲ بهمن

  • کد خبر: ۱۷۲۶۵
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
در آستانه چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب همه نهاد‌ها در شهر مشهد برای برگزاری هرچه شکوهمندتر راهپیمایی ۲۲ بهمن از مدت‌ها قبل دست به کار شده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، در این راستا روز گذشته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران به مهم‌ترین برنامه‌های مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد.
به گفته حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی، این برنامه‌ها از ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن با نورافشانی در جبل النور کوهسنگی از سوی لشکر ۷۷ ثامن الائمه (ع) و همچنین در ۴۰ نقطه شهر از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد آغاز خواهد شد.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به هم زمانی چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با یوم الله ۲۲ بهمن، افزود: مراسم راهپیمایی سالروز انقلاب اسلامی در شهر مشهد ساعت ۸:۳۰ روز سه ‏شنبه از میدان پانزده خرداد آغاز خواهد شد.
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات، این مراسم با اجتماع راهپیمایان در صحن جامع ‏رضوی و سخنرانی حجت ‏الاسلام‏ ابراهیم رئیسی، ریاست محترم قوه قضائیه، به پایان خواهد رسید.
سلطانی در ادامه افزود: سرویس دهی رایگان اتوبوس‌های بی آرتی و قطارشهری مشهد از ساعت ۷ تا ۹ و از ساعت ۱۲ تا ۱۵، برپایی ۸ ایستگاه توزیع اقلام تبلیغی و چندین ایستگاه فرهنگی ازجمله اقدامات در این روز خواهد بود.
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.