زاکانی: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به طور شفاف صحبت کرد | برگزاری جشن دهه کرامت در سراسر کشور صدور۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود مشهد در حوزه هوشمندسازی پیشرو است | مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت
سرخط خبرها

پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

  • کد خبر: ۱۷۳۷۷
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک یوم ا... ۲۲ بهمن، همه اقشار مردم را دعوت به حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بیست و دوم بهمن، یادآور حماسه و خاطره‌ی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است که همچنان بر تارک تاریخ صدساله مبارزات ملت ایران می‌درخشد.


خروش ملت سرافراز ایران در سال ۱۳۵۷ و سرنگونی رژیم برآمده از استکبار و استبداد، راه ملت غیور این سرزمین را برای همیشه با ظلم و ستم سفاکان زمان جدا کرد و برگ دیگری از کتاب تاریخ پرافتخار و مملو از عبرت این دیار پاک، باز کرد.


در این مسیر و برای حفظ و حراست از مرز‌های همیشه جاویدان ایران اسلامی چه خون‌های پاکی که از فرزندان رشید این سرزمین ریخته نشد و چه رنج‌ها و خون دل‌هایی که پیر و جوان این دیار برای دفاع از کیان این مرز و بوم نخوردند.


علی رغم تلاش برای رشد، توسعه و آبادانی ایران اسلامی هنوز راه‌های نرفته زیادی وجود دارد که با تکیه بر اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب همچون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و قانون اساسی به عنوان میثاق ملی، برای تحقق آن‌ها بایستی تلاش نمود.


شورای اسلامی شهر مشهد، فرارسیدن ۲۲ بهمن؛ روز آزادی و عزت ملت ایران را به تمامی مردم شریف مشهد و زائران بارگاه نورانی امام هشتم (ع) تبریک عرض می‌نماید.


حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فارغ از همه مشکلات و کاستی‌ها پیام روشنی برای قدرت‌های جهانی دارد که مردم از آرمان‌های امام، رهبری و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی همواره دفاع می‌کنند.


برکسی پوشیده نیست رفتار و عمل مجریان برگزاری مراسم بر محور وحدت و انسجام ملی می‌تواند این اجتماع بزرگ ملی را به حماسه‌ای به یادماندنی تبدیل نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->