صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چند روز پس از الزام توییتر برای ورود به این اپلیکیشن برای مشاهده توییت‌ها، توییتر بی‌سروصدا این محدودیت‌ها را حذف کرد. این بدان معنی است که می‌توانید لینک‌های توییتر را در مرورگرتان بدون ورود به حساب باز کنید.

شهرآرانیوز - به نظر می‌رسد که پیش‌نمایش توییت‌ها در Slack و WhatsApp درحال برگشت به حالت قبل است. کاربران Engadget هم گفته‌اند که پیش‌نمایش‌های توییتر در iMessage نیز قابل مشاهده است.

توییتر چند روز پیش محدودیتی را اعمال کرد که بدون ورود به حساب کاربری نتوان توییت‌ها را مشاهده کرد. ایلان ماسک در این باره گفته است که این اقدامات موقت هستند و برای جلوگیری از نشت داده‌ها انجام شده است.

ماسک در توییتی گفت: «یک اقدام اضطراری موقت. ما آن‌قدر در توییتر غارت داده‌ها داشتیم که این موضوع برای کاربران عادی خدمات بدی را به همراه داشت!».

توییتر زمانی که شما هنوز وارد سیستم نشده‌اید و می‌خواهید توییتی را مشاهده کنید هیچ اطلاعیه رسمی‌ای درباره مجوز ورود نداده است. این شرکت جزئیاتی هم درباره اقداماتی که برای متوقف‌کردن نشت داده‌ها انجام داده ارائه نکرده است.

حذف محدودیت‌های توییتر یک روز قبل از انتشار برنامه Threads شرکت متا انجام شده است. جالب این‌جاست که Threads اینستاگرام به طور محدود به کاربران اجازه می‌دهد پست‌ها را بدون ورود مشاهده کنند.

ایلان ماسک محدودیت دیگری را هم در توییتر اعمال کرده بود: خواندن ۱۰۰۰ پست در روز برای کاربران تاییدنشده و ۱۰۰۰۰ پست در روز برای کاربران تاییدشده. گفته می‌شود این اقدام برای مبارزه با نشت داده‌ها بوده است. توییتر گفته است که این تغییر بر «درصد کمی از کاربران» تاثیر گذاشته است و «تأثیر بر تبلیغات هم کم بوده است.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.