کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) + آموزش چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر)
سرخط خبرها

بالاگرفتن درگیری‌های ایلان ماسک و مارک زاکربرگ بعد از انتشار Threads اینستاگرام + جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۳۱۷۴
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
بالاگرفتن درگیری‌های ایلان ماسک و مارک زاکربرگ بعد از انتشار  Threads اینستاگرام + جزئیات
با انتشار اپلیکیشن «تردز» «Threads» اینستاگرام که کار جدید شرکت «متا»ست، درگیری‌های قانونی و جدال لفظی ایلان ماسک و مدیران توییتر با مارک زاکربرگ و مدیران متا بالا گرفته است.

شهرآرانیوز - تنها یک روز پس از آن که شرکت متا اپلیکیشن Threads خود را منتشر کرد، توییتر این شرکت را تهدید به شکایت کرد. ایلان ماسک، رئیس اجرایی توییتر، در واکنش به این اتفاق روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «رقابت خوب است، ولی تقلب نه».

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، نامه‌ای از سوی وکیل توییتر، الکس اسپیرو، دریافت کرده که متا را به سرقت عمدی «اسرار تجاری توییتر و سایر دارایی‌های معنوی این شرکت» متهم کرده است. 

سپایرو متا را به استخدام ده‌ها کارمند سابق توییتر برای دریافت اسرار توییتر از آن‌ها متهم کرده و ادعا کرده است که از دانش داخلی آن‌ها برای ساخت یک کپی از توییتر استفاده شده است تا فرآیند توسعه برنامه Threads سرعت بگیرد. این موارد قوانین ایالتی و فدرال و همچنین تعهدات مستمر کارمندان به توییتر را نقض کرده است.

از طرف دیگر اندی استون، مدیر ارتباطات متا، به اتهامات پاسخ داده و در پستی در Thread گفته است: «هیچ‌کس در تیم مهندسی Threads سابقه کار در توییتر را ندارد.» در پایان روز جمعه، رئیس اینستاگرام، الکس هیث، در یک Thread دیگر گفت: «هدف ما گرفتن جای توییتر نیست، بلکه ساخت یک مکان کمتر آشفته برای مکالمات است.»

هیث در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روزنامه‌نگاران و رسانه‌های خبری در Threads مورد حمایت قرار می‌گیرند، اذعان کرد که اگرچه به ناچار سیاست‌‌ها و اخبار در Threads نمایش داده می‌شوند، اما «ما کاری برای تشویق به این کار انجام نمی‌دهیم.»

Threads چند روز پیش منتشر شد تا متا با این برنامه جدید یک رسانه اجتماعی را به رقبای توییتر اضافه کند. برای ثبت‌نام در Threads می‌توانید از اطلاعات کاربری اینستاگرام خود استفاده کنید و نام کاربری، فالوور‌ها و وضعیت تیک آبی خود را آن‌جا هم داشته باشید.

به گفته زاکربرگ، کاربران Threads تا صبح جمعه به ۷۰ میلیون رسیده است. زاکربرگ روز جمعه در این باره گفت: «این میزان از ثبت نام بسیار فراتر از انتظارات ماست»، اگرچه او خاطرنشان کرده که شرکت متا هنوز «کار زیادی برای تکمیل این برنامه در پیش دارد.»

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در واکنش به انتقادات ایلان ماسک و جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، گفته است که به Threads در آینده گزینه فید زمانی هم اضافه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->