صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تلاش نکونام برای بازگرداندن حسینی به استقلال

  • کد خبر: ۱۷۳۰۸۶
  • ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
جواد نکونام در تلاش است تا سید حسین حسینی را به استقلال بازگرداند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از کنار رفتن حجت کریمی از سرپرستی تیم استقلال اوضاع این باشگاه در نقل و انتقالات پیچیده‌تر از همیشه شده و مشخص نیست که تصمیم گیران در این باشگاه چه برنامه‌ای برای آینده دارند. استقلال تا کنون فقط مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را به عنوان بازیکنان جدید به خدمت گرفته و با دیگر بازیکنان مد نظر خود به توافق هم نرسیده است.


در این میان ماجرای جذب بیرانوند نیز برای استقلال به بدترین شکل ممکن خاتمه یافت تا وضعیت پست دروازه‌بانی استقلال نیز بسیار پیچیده‌تر شود. نکونام که ابتدا فصل داشت یک گلر خارجی را به خدمت بگیرد، در ادامه با پیشنهاد باشگاه نشین‌ها به بیرانوند مواجه شد و صبر کرد تا این ماجرا به نتیجه برسد که درنهایت اتفاق مثبتی رخ نداد و دست استقلال از رسیدن به بیرانوند نیز کوتاه ماند.

حالا نکونام مانده و تنها گزینه پیش رو و او باید سید حسین حسینی را که با استقلال قراردادی ندارد، راضی به بازگرداندن کند. نکونام بعد از به بن بست خوردن در ماجرای بیرانوند، مذاکراتی با سید حسین حسینی داشته تا این دروازه‌بان را راضی به بازگشت کند که حسینی هم با کمال میل بازگشت به استقلال را پذیرفته و تنها قرار است نشستی برگزار و قرارداد این دروازه‌بان نهایی شود.

البته استقلال هنوز هیچ کس را به عنوان مدیرعامل در راس امور خود نمی‌بیند و اگر قرار بر عقد قرارداد باشد باید از سوی وزارت ورزش و جوانان فردی در باشگاه استقلال دارای سمت باشد تا قرارداد‌های جدید منعقد گردد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.