نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد
سرخط خبرها

روز‌های جهنمی استقلال

  • کد خبر: ۱۷۳۱۹۴
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
روز‌های جهنمی استقلال
آبی‌های پایتخت، ناکام‌ترین تیم در بازار نقل و انتقالات هستند.

مدیران باشگاه استقلال نه‌تن‌ها در زمینه جذب علیرضا بیرانوند ناموفق بودند، بلکه با گزینه‌های مدنظر کادرفنی هم به توافق نرسیدند. بیرانوند پس از روز‌هایی پرحاشیه و جنجالی، سرانجام با پرسپولیس تمدید کرد تا به گمانه‌زنی‌های نقل‌وانتقالاتی پایان بدهد. جالب آنکه در روز‌های گذشته مسئولان آبی‌پوش همه تمرکزشان را روی جذب بیرانوند گذاشته بودند و همین مسئله باعث شد تا استقلالی‌ها در زمینه جذب دیگربازیکنان مدنظر جواد نکونام ناموفق باشند و برخی چهره‌های سرشناس مدنظر نکونام، تصمیم گرفتند تا تیم جدیدشان را به‌سرعت انتخاب کنند و منتظر استقلالی‌ها نماندند.

۲ ستاره ازدست‌رفته

جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال به‌دنبال جذب عارف آقاسی بود و از مدیران باشگاه خواسته بود تا امکان حضور دوباره آقاسی را در استقلال فراهم آورند. درحالی‌که این مدافع باتجربه در فهرست بازیکنان موردنیاز نکونام بود، در بحبوحه مذاکرات استقلالی‌ها با بیرانوند، تصمیم نهایی را گرفت و با امضای قراردادی به تراکتور پیوست. رضا اسدی دیگربازیکنی بود که نکونام برای تقویت استقلال به جذبش اعلام نیاز کرده بود.

جالب آنکه گفته می‌شود اسدی مذاکراتی را با سرمربی استقلال انجام داده و پس از این مذاکرات، نکونام از مدیران باشگاه خواسته بود تا قرارداد این بازیکن را نهایی کنند؛ هرچند که مدیربرنامه‌های اسدی مدعی است که او مذاکره‌ای با استقلالی‌ها نکرده است. با این‌حال، سرانجام در یک نقل‌وانتقال بحث‌برانگیز، اسدی به فهرست استقلال اضافه نشد و درحالی‌که مدیران این باشگاه مشغول رایزنی برای جذب بیرانوند بودند، قرارداد اسدی با سپاهان نهایی شد.

سرنوشت مبهم سلمانی

یاسین سلمانی یکی از گزینه‌های مدنظر نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال است. در روز‌های گذشته علی امیری، معاون مستعفی باشگاه استقلال، مدعی شد که آبی‌ها با سلمانی قرار جلسه دارند، اما حالا با توجه به استعفای علی امیری و البته حجت کریمی از سمت‌هایشان، سرنوشت مدیریت باشگاه استقلال نابسامان و نامشخص است و همین مسئله باعث شده تا آینده حضور سلمانی هم در استقلال مبهم باشد.

این بازیکن جوان درحالی پیشنهادهایش را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بررسی می‌کند که اولویتش لژیونرشدن است. در این‌باره گفته می‌شود با توجه به نیمکت‌نشینی‌های مستمر در فصل گذشته در تیم سپاهان، سلمانی پیشنهاد چشمگیری برای لژیونرشدن ندارد و بهترین پیشنهاد مطرح‌شده برای او، حضور در تیم العربی در لیگ ستارگان قطر است؛ آن‌هم درحالی‌که کاپیتان تیم امید ایران امیدوار به دریافت پیشنهاد‌های اروپایی برای لژیونرشدن بود. درمجموع این بازیکن در صورت لژیونرنشدن، پیشنهاد استقلالی‌ها را بررسی خواهد کرد. به نظر می‌رسد با توجه به آغاز تمرینات پیش‌فصل تیم‌ها، در چندروز آینده سرنوشت این ستاره جوان هم مشخص خواهد شد و سلمانی از مقصد بعدی‌اش رونمایی می‌کند.

خداحافظی با زوج بوشهری؟

نکونام در روز‌های گذشته بار‌ها به روند نقل‌وانتقالاتی استقلال به‌صورت آشکارا واکنش نشان داده است. نکونام نه‌تن‌ها از اوضاع نقل‌وانتقالاتی تیمش گلایه کرد، بلکه به توافق‌نکردن با محمد محبی و مهدی قایدی هم واکنش نشان داد و در گفت‌وگویی مدعی شد که او برای فصل جدید به هر دو ستاره بوشهری نیاز دارد؛ آن‌هم درحالی‌که استقلالی‌ها در روز‌های گذشته با انتشار چندین نامه، مدعی شدند که باشگاه سانتاکلارا، محبی را به استقلال نمی‌فروشد.

استقلالی‌ها با توجه به هزینه رضایت‌نامه مهدی قایدی، شانس زیادی در زمینه جذب این ستاره بوشهری هم ندارند و گفته می‌شود که او در آستانه توافق با اتحاد کلباست که هدایتش را فرهاد مجیدی برعهده دارد.

همین مسئله باعث شده است تا سریال شکست‌های نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها ادامه داشته باشد؛ از ناکامی در ترکاندن بمب نقل‌وانتقالات و جذب علیرضا بیرانوند تا ازدست‌دادن ستاره‌هایی مانند عارف آقاسی و رضا اسدی و البته ناکامی در جذب یاسین سلمانی و حفظ‌نشدن دو ستاره بوشهری؛ ناکامی‌هایی که بی‌شک می‌تواند در روز‌های آینده برای استقلالی‌ها دردسرساز شود و احتمال طرح صحبت‌های تازه از سوی نکونام هم وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->