صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حجم ذخیره آب سد‌های مشهد به ۱۱ درصد رسید

  • کد خبر: ۱۷۳۶۲۳
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
  • ۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: هم اینک تنها ١١ درصد از حجم ذخیره سد‌های مشهد آب دارد در حالی که این میزان در مدت مشابه پارسال ٢۵ درصد و در پایان اردیبهشت ماه امسال ۱۳ درصد بود.

حسین اسماعیلیان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: اسماعیلیان افزود: حجم ذخیره سد‌های مشهد شامل سد‌های طرق، دوستی، ارداک و کارده هزار و ۵۷۲ میلیون متر مکعب است که هم اینک فقط ١۴٣ میلیون متر مکعب از این حجم آب دارد.

وی ادامه داد: میزان بارندگی نیز در سال آبی جاری از مهر ماه ۱۴۰۱ تاکنون ۷۰ میلی متر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال آبی قبل ۵٨ درصد کاهش دارد.

وی اظهار کرد: با همکاری مردم است که می‌توانیم به تامین آب پایدار برسیم و کماکان تلاش‌ها در حال انجام است و امید داریم دستگاه‌ها و مجموعه‌های مسئول از جمله شهرداری مشهد، جهاد کشاورزی و ... در این زمینه بیش از پیش یاری کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در پیک مصرف آب مشهد به میزان ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه آب نیاز داریم که هشت هزار و ۵۵۰ لیتر بر ثانیه در حال تامین است، ادامه داد: مابقی را با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متعدد در حال تامین هستیم و کمک و یاری مردم در این زمینه باید باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
سعید
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
حالا همش هندوانه بکارید خربزه بکارید صادر کنید بابا کی می خواهند درک کنند اب نیست بارندگی همینی هست که هست با همین بارندگی باید ساخت از رفتارهای گذشته باید دست برداشت
سعید
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
سلام مرتب نشستین حرف مفت میزنین آب کم شد ، ِآب به ۱۱ درصد رسید بسه دیکه یه فکری بکنید چقدر نا کارامدی