صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسابقات ورزشی فرهنگیان استان به کار خود پایان داد

  • کد خبر: ۱۷۳۹۷
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی 1200 نفر از فرهنگیان استان که همزمان با دهه فجر آغازشده بود روزگذشته به کار خود پایان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم  گفت: ارتقاء سطح سلامت جامعه به ورزش و فعالیت بدنی وابسته است و متاسفانه سبک زندگی صنعتی و ماشینی امروزی به گونه‌ای است که میزان تحرک بدنی کافی را کاهش داده و در این بین مهمترین و اساسی‌ترین عاملی که باعث کاهش بیماری و مرگ و میر‌ها می‌شود، ورزش و فعالیت جسمانی است.
وی عنوان کرد: در این راستا توجه به سلامت و ورزش کارکنان در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی از جمله ورزش بانوان فرهنگی نیز صورت گرفته است.
خدابنده تصریح کرد: استفاده بهینه از امکانات و فضا‌های ورزشی، مناسب سازی فضا‌ها و تجهیز سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در جهت ارتقاء سلامت و نشاط همکاران انجام گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان با حضور بیش از ۱۷ هزار همکار فرهنگی برگزار شد و امید است برگزاری این قبیل رقابت‌ها در ارتقاء شاخص‌های سلامت همکاران و جامعه نقش کوچکی ایفا کند.
لازم به یادآوریست: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۷ هزار همکار فرهنگی استان از ۱۶ آبان ماه ۹۸ آغاز شد و قریب به سه هزار و ۲۰۰ نفر به مرحله قطبی راه یافتند. مرحله استانی این رقابت‌ها نیز با حضور ۹۲۰ ورزشکار در قالب ۹۶ تیم در ۱۰ سالن ورزشی برگزار و تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شدند.
 
منبع: پانا
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.