صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایشگاه عکاسی «شهر من» در مشهد افتتاح شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۴۳۱۹
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
نمایشگاه عکاسی «شهر من» با موضوع عناصر شهر مشهد در پردیس سینمایی طلس افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه عکاسی «شهر من» با موضوعیت عناصر شهری و با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک مشهد و انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

در این نمایشگاه ۳۱ عکس از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شماره یک مشهد به نمایش عمومی در آمده است.

«امیر حاجی عباسی» مدرس دانشگاه فرهنگ و هنر یک مشهد که مدیریت این نمایشگاه را بر عهده دارد، به شهرآرانیوز گفت: نمایشگاه عکس «شهر من» محصول کار عملی یک واحد درسی با عنوان «رویکرد‌های نوین در عکاسی معاصر جهان» است.

وی افزود: دانشجویان در طول ترم مکلف شدند تصاویر خود از زیبایی‌های شهر مشهد را ارائه کنند. این تصاویر از منظر خود دانشجویان و شامل معماری، جزئیات، مبلمان شهری، مستندات و ... بود. ۳۰ نفر دانشجوی حاضر در کلاس تصاویر خود را در طول ترم ارائه کردند که تعداد تصاویر به حدود ۲ هزار فریم می‌رسید. از بین این تعداد ۸۰ فریم انتخاب شد و در نهایت ۳۱ فریم برای نمایشگاه آماده شد.

حاجی عباسی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد هرچند این نمایشگاه نمایشگاه کاملی نیست، اما توانسته است موفق باشد. این نخستین نمایشگاه جمعی به همراه دانشجویان است که با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک مشهد و انجمن سینمای جوانان استان خراسان رضوی آماده شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.