صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به‌دنبال تشدید آلودگی هوا و افزایش شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ساعات اخیر در‌ شهر مشهد، تعطیلی فعالیت‌های اداری‌ به‌خصوص ورزشی و آموزشی پس از ساعت ۱۲ امروز تا پایان شب در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای مشهد تصویب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌دنبال تشدید آلودگی هوا و افزایش شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ساعات اخیر در‌ شهر مشهد، تعطیلی فعالیت‌های اداری‌ به‌خصوص ورزشی و آموزشی پس از ساعت ۱۲ امروز تا پایان شب در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای مشهد تصویب شد.

براساس این گزارش، در این جلسه ضمن بررسی آخرین اطلاعات و آمار‌ها از شاخص کیفیت هوا و پیش‌بینی‌های هواشناسی، درباره مدیریت شرایط در وضعیت آلودگی هوای مشهد نیز تصمیم‌گیری شد.

همچنین طی مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، اداراتی که در مشهد در دو نوبت صبح و عصر فعال هستند (به‌جز مجموعه‌های امدادی و درمانی) نباید پس از ساعت ۱۲ فعالیت داشته باشند و‌ مجموعه‌های ورزشی و آموزشی نیز امروز تعطیل خواهند بود.

همچنین در صورت تداوم‌ آلودگی، موضوع تعطیلی شهر مشهد برای فردا، بررسی و درباره آن در جلسه امشب کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیم‌گیری خواهد شد. در مصوبه این جلسه بر آماده‌باش کامل دستگاه‌های امدادی و درمانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان تأکید شده است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.