آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشتیم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | همه برای ایران به پای صندوق رای می‌آییم + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی: برنامه وزارت کشور مشارکت ۶۰ درصدی مردم در انتخابات است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۷۵۱۷۰
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی: برنامه وزارت کشور مشارکت ۶۰ درصدی مردم در انتخابات است+ فیلم
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه وزارت کشور برای این دوره مشارکت ۶۰ درصدی است، بنابراین وظیفه داریم که دفاع و مردم را به آینده امیدوار کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید هادی طباطبایی، امروز، ۲۹ تیرماه، در پانزدهمین اجلاس رسمی دوره ششم شورای اسلامی استان خراسان رضوی که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: ستاد انتخابات استان از ۳ خرداد با ۷ کمیته تشکیل و اعضای کمیته‌ها معرفی شده است. کار‌های مقدماتی انتخابات در حال انجام است.

وی افزود: اولین گام تقویم انتخابات استعفای مدیران بود که باید از ۶ ماه قبل انجام می‌شد، در حال حاضر این مرحله تمام شده و در حال آماده‌سازی هستیم تا در ۱۱ اسفند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را به صورت سالم و در کمال امنیت برگزار کنیم.

طباطبایی گفت: اینکه مشکلات داریم و مردم از نظر اقتصادی در تنگنا هستند، صحیح است، همه باور داریم و انکار هم نمی‌کنیم. دولت طی دو سال نشان داده که پیش‌رونده است. ما ابن موضوعات را براساس آمار بیان می‌کنیم. در طی دو سال حضور دولت امید به آینده نسبت به قبل بهتر شده است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: امسال از معدود سال‌هایی بود که مقام معظم رهبری از ابتدای سال موضوع انتخابات را مطرح کردند. چند روز بعد از آن نیز فرمودند که دشمن توپخانه خود را علیه انتخابات نشانه گرفته است. در این شرایط وظیفه ما چیست؟ ما همه خودمان را به انقلاب متعهد می‌دانیم و حاضر هستیم در مسیر انقلاب جانمان را بدهیم. ما با هدف خدمت به انقلاب و هدف پیش‌رونده آمدیم تا کمک کنیم اهداف انقلاب تامین شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار واجب ما انتخابات است، عنوان کرد: امام جامعه بیان کردند که انتخابات بحث اصلی ما است، بنابراین همه ما باید تمام توان خود را حتی اگر برخلاف میل درونی ما است، برای انتخابات به کار ببندیم. اگر با نماینده دولت و ادارات مشکل داریم باید چشم روی هم بگذاریم. در درون خودمان صحبت کنیم، اما بیرون مردم را برای انتخابات آماده کنیم.

طباطبایی ادامه داد: برای اینکه یک درصد به مشارکت انتخابات اضافه شود به ۴۷ هزار رای نیاز داریم. هر کس هر توانی دارد باید به میدان بیاورد تا درصد‌ها را کنار هم بگذاریم. دشمن از شهریور سال گذشته تمام امکانات خود را به میدان آورد تا به انقلاب ضربه بزند و آن را از درون متلاشی کند. هرچه توانست کرد و هرچه تجربه در طول ۴۳ سال گذشته داشت به میدان آورد که انقلاب را در اغتشاشات سراسری از درون متلاشی کند. شک نکنید کاری می‌توانستند انجام دهند و انجام ندادند.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی اضافه کرد: نتیجه این کار‌ها سرافرازی ملت ایران شد. مردم نشان دادند علیرغم اینکه دلار ۵۰ هزار تومان سد پای انقلاب و نظام هستند و اگر ۱۰۰ هزار تومان هم بشود مردم پای انقلاب خواهند بود. اصلاح معیشت مردم وظیفه ما است و نوکری و خادمی مردم را قبول کردیم. باید خدمت کنیم. در این وضعیت که دشمن مقداری به تاثیرگذاری تبلیغات خود در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی امیدوار شده، ما امسال می‌خواهیم انتخابات را برگزار کنیم و همه منتظر هستند که ببینند چند درصد مشارکت در انتخابات داریم.

وی خاطرنشان کرد: متوسط کشوری مشارکت در انتخابات در ادوار حدود ۶۲ درصد بوده که در استان ما یک درصد بالاتر است. دور قبل ۴۸ درصد مشارکت داشتیم. برنامه وزارت کشور برای این دوره مشارکت ۶۰ درصدی است، بنابراین وظیفه داریم که دفاع و مردم را به آینده امیدوار کنیم. مقام معظم رهبری بی‌اطلاع در خصوص آینده روشن قحبت نمی‌کنند. آینده روشن قطعی و واقعی است.

طباطبایی با اشاره به اینکه ۴۳ سال از انقلاب گذشته و باید برای مردم تبیین کنیم در این سال‌ها پیش‌رونده بودیم و به جلو حرکت کردیم، تصریح کرد: مقایسه عددی هم نکنیم، بلکه مقایسه کیفی و جمهوری اسلامی الان را در دنیا مقایسه کنیم. در سال ۵۷، ۳۰ درصد پزشکان ما وارداتی بودند، اما اکنون بالغ بر ۸۰۰۰ دانشجو در رشته پزشکی در ایران تحصیل و از ۵۲ کشور جهان برای عمل‌های جراحی پزشکی به ایران مراجعه می‌کنند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: ایران به عنوان دومین کشور عمل جراحی پروتز‌های عصبی را انجام داده است. استفاده از تراشه‌های عصبی برای بینایی در ایران به عنوان یکی از معدود کشور‌ها انجام شده است. ما که زمانی قایق وارد می‌کردیم اکنون کشتی‌های غول‌پیکر صادر می‌کنیم. هواپیمای جنگی کوثر، هواپیمای ترابری نظامی و موتور جت ساحتیم. اخیرا ماشین‌های فرمول یک را در فردوسی رونمایی کردند. ما این پیشرفت‌ها را داشتیم، اما به خانواده خودمان هم نمی‌گوییم؛ پیشرفت‌ها را داستان نکردیم و نگفتیم.

وی ادامه داد: چرا اصرار دارند ایران را تحریم کنند، چون می‌دانند اگر تبادل مالی ایران باز شود چه اتفاقی می‌افتد. باید همه توان خود را در دفاع از انقلاب و نظام بیاوریم. این اشتباه است که بگوییم این انتخابات یک رفراندوم است. حتی مشابه رفراندوم هم نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->