صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرخس گفت: تا پایان هفته جاری یک واگن به قطار مسافری سرخس مشهد اضافه می‌شود تا روز‌های پیک استفاده از قطار را پوشش بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، ظرفیت کم قطار سرخس مشهد و تقاضای بالای شهروندان سرخسی برای استفاده از قطار بویژه در ایام پایانی هفته باعث بروز مشکلات مختلف برای مردم شده است.

موضوع افزایش واگن به قطار سرخس مشهد بار‌ها به عنوان مطالبه عمومی شهرستان بوده که در مقاطعی این افزایش واگن اتفاق افتاده است، اما پس از گذشت مدتی واگن اضافه شده از رام قطار سرخس مشهد حذف و مشکلات حل شده مجدد ایجاد می‌شدند.

مهدی اردونی دوستی در این باره گفت: این موضوع را از طریق مدیر راه‌آهن سرخس پیگیری کردم و قول مسئولان راه‌آهن بر این بوده که تا پایان هفته جاری یک واگن به قطار مسافری سرخس مشهد اضافه می‌شود تا روز‌های پیک استفاده از قطار را پوشش بدهد.

با وجود آنکه راه‌آهن سرخس بیشترین تاثیر را در صادرات ریلی کشور دارد چند وقتی است که با چالش‌های کمبود واگن و کنسلی متعدد قطار مسافری به دلیل وجود ریزگرد‌ها مواجه است. حل معضل ریزگرد‌ها در مرحله مطالعات است، اما مشکل کمبود واگن با تدبیر مسئولان می‌تواند به سرعت حل شود.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.