مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

طوفان شن سه جاده اصلی روستایی سرخس را مسدود کرد

  • کد خبر: ۱۷۴۱۰۷
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
طوفان شن سه جاده اصلی روستایی سرخس را مسدود کرد
فرماندار سرخس گفت: طوفان شن و گرد و خاک دیروز سه جاده اصلی روستایی در این شهرستان را مسدود کرده است که عوامل راهداری امروز برای بازگشایی آن‌ها اعزام شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نوری زاده افزود: ۲ جاده اصلی ارتباطی روستایی در محدوده صمدآباد و چاله زرد و یک جاده کشاورزی در محدوده شرکت نفت تا روستای تام مختار در اثر طوفان شن مسدود شده بود که عوامل راهداری امروز برای بازگشایی این سه مسیر پرتردد اعزام شده اند.

وی ادامه داد: امروز و تا این لحظه با وزش باد و طوفان شن در سرخس رو به رو نیستیم و فعلا مشکل خاصی از این بابت نداریم و تردد جاده‌ای و ریلی از این شهرستان به مشهد عادی وروان است.

فرماندار سرخس به وقوع یک سانحه تصادف منجر به فوت در شهرستان اشاره کرد و گفت: دیروز در منطقه بزنگان یک خودرو سواری به دلیل عدم مهارت راننده جوان در کنترل وسیله نقلیه، با درخت برخورد و یک نفر فوت کرد و ۲ نفر مجروح شدند که البته جراحت یکی از مصدومان سطحی بوده است.

نوری زاده افزود: حادثه دیروز در منطقه خوش آب و هوای بزنگان روی داده به دلیل طوفان شن و کاهش دید افقی راننده نبوده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، وزش باد شدید که از روز چهارشنبه در استان آغاز شده موجب بروز طوفان گرد و خاک در نواحی شرقی استان از جمله سرخس شد، این پدیده جوی همچنان پدیده غالب در مناطق یاد شده است، اما از امروز از شدت آن کاسته خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->