صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت ریلمی ساعاتی پیش از تبلت جدید خود رونمایی کرد. این تبلت که «ریلمی‌پد ۲» نام دارد از روز یک آگوست (۱۰ مرداد) به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت ریلمی ساعاتی پیش از تبلت جدید خود با نام «ریلمی‌پد ۲» رونمایی کرد. پیش‌فروش این تبلت از روز ۲۶ جولای (۴ مرداد) آغاز شده و از روز یک آگوست (۱۰ مرداد) نیز شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

ریلمی‌پد ۲ نمایشگری ۱۱.۵اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰هرتزی دارد. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی است و سنسور اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور دستگاه قرار دارد.

ریلمی پد ۲ از چیپست ۶نانومتری مدیاتک هیلیو G99 استفاده می‌کند و در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. این تبلت همچنین از کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی می‌کند تا خیال کاربران بابت ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم راحت‌تر باشد.

ریلمی پد ۲ دارای اسپیکر‌های چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس است که در حاشیه‌های آن قرار گرفته‌اند. این تبلت از یک باتری ۸۳۶۰میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳واتی SuperVOOC استفاده می‌کند. تمامی نسخه‌های این تبلت قابلیت اتصال به 4G یا نسل چهارم اینترنت همراه را نیز خواهند داشت.

منبع: جی‌اس‌ام

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.