شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

کوکاکولا از گوشی سفارشی‌شده ریلمی ۱۰ پرو رونمایی کرد

  • کد خبر: ۱۴۹۹۷۳
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کوکاکولا از گوشی سفارشی‌شده ریلمی ۱۰ پرو رونمایی کرد
این گوشی درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید. این محصول که با همکاری ریلمی عرضه می‌شود، ریلمی ۱۰ پرو ۵G کوکاکولا ادیشن نام دارد که برای بازار هند است.

به گزارش شهرآرانیوز - این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص کوکاکولا بهره می‌برد، بسته‌بندی‌اش مخصوص است و همچنین رابط کاربری ویژه‌ای هم دارد. علاوه بر این موارد، یک حالت عکاسی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن نوشابه پخش می‌شود!

تعداد بازدید : 649

پنل پشتی این دستگاه دورنگ است که بخش بزرگی از آن را رنگ قرمز و برند کوکاکولا پوشانده. این سبک طراحی روی جعبه آن هم مشاهده می‌شود. این دستگاه که تنها در ۱۰۰۰ نمونه به فروش می‌رسد، دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و قیمتی برابر ۲۵۵ دلار دارد.

کوکاکولا از گوشی سفارشی‌شده ریلمی ۱۰ پرو رونمایی کرد

درون جعبه این دستگاه با یک مجسمه به نام Realmeow، چندین استیکر، یک کارت با شماره دستگاه تولیدی و همچنین ابزار خارج‌کردن سیم‌کارت با طراحی در نوشابه روبه‌رو هستیم.

گوشی کوکاکولا و ریلمی از رابط کاربری خاصی بهره می‌برد که دارای یک انیمیشن شارژ مشابه پرکردن نوشابه است. همچنین با تصاویر پس‌زمینه گازدار و آیکون‌های مخصوص روبه‌رو هستیم. درنهایت هم صدا‌های نوتیفیکیشن و صدای زنگ اختصاصی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن از مشخصات یکسان با نسخه استاندارد بهره می‌برد؛ بنابراین کاربران با نمایشگر ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، ۵G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روبه‌رو هستند.

کوکاکولا از گوشی سفارشی‌شده ریلمی ۱۰ پرو رونمایی کرد

گوشی کوکاکولا و ریلمی که در هند عرضه می‌شود، از دو روز دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تنها ۱۰۰۰ نمونه از آن به فروش می‌رسد. این احتمال وجود دارد که کوکاکولا در آینده با برند‌های دیگری هم همکاری کند. همکاری چنین شرکت‌هایی با سازندگان گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر محبوبیت پیدا کرده و برای مثال، اخیراً سامسونگ از نسخه بی‌ام‌و گلکسی S۲۳ اولترا رونمایی کرده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->