صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پنج روز پیش از رونمایی سری گلکسی واچ ۶ (Galaxy Watch 6)، فهرست کامل مشخصات فنی آن لو رفت و بدین ترتیب معلوم شد که ساعت‌های جدید سامسونگ رم بیشتر و تراشۀ قوی‌تری خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، همان‌طور که می‌دانیم، سامسونگ، در تاریخ ۴ مرداد (۲۶ ژوئیه) و در طی رویداد جعبه‌گشایی نسل جدید ساعت‌های خود، از سری گلکسی واچ ۶ رونمایی خواهد کرد. حالا، در فاصلۀ تنها یک هفته مانده به برگزاری این رویداد، گزارشی جدید تمام مشخصات فنی دو ساعت گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک را فاش ساخته است.

افشاگری شناخته به نام SnoopyTech در گزارشی مفصل به افشای مشخصات سری گلکسی واچ ۶ پرداخته است. طبق این گزارش، گلکسی واچ ۶ در دو نسخۀ ۴۰ و ۴۴میلی‌متری و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در دو مدل ۴۳ و ۴۷میلی‌متری عرضه خواهد شد.

دو نسخۀ کوچک ۴۰ و ۴۳ میلی‌متری سری گلکسی واچ ۶ به نمایشگر ۱٫۳۱اینچی امولد با شیشۀ سفایر مجهز خواهند بود که از رزولوشن تصویر ۴۳۲ در ۴۳۲ و تراکم پیکسلی 320ppi پشتیبانی می‌کند. مدل‌های ۴۴ و ۴۷میلی‌متری هم از نمایشگر مشابه ۱٫۴۷اینچی با رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ و تراکم پیکسلی 372ppi بهره می‌برند.

قلب تپندۀ هر چهار مدل سری گلکسی واچ ۶ تراشۀ جدید اگزینوس W930 خواهد بود که در مقایسه با تراشۀ اگزینوس W920 به‌کاررفته در سری گلکسی واچ ۴ و ۵ تا ۱۰درصد عملکرد پردازشی بهتری دارد. به همراه این تراشه، سری گلکسی واچ ۶ از حافظۀ رم ۲گیگابایتی و حافظۀ داخلی ۱۶گیگابایتی بهره خواهد برد. برای مقایسه، سری گلکسی واچ ۵ از حافظۀ رم ۱٫۵گیگابایتی استفاده می‌کند.

انرژی موردنیاز نسخه‌های ۴۰ و ۴۳میلی‌متری را باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند، در حالی که منبع تغذیۀ نسخه‌های ۴۴ و ۴۷میلی‌متری باتری ۴۲۵ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی واچ ۶ به حلقۀ چرخان مجهز خواهد بود؛ حالا، این گزارش تأیید می‌کند که حلقۀ چرخان این ساعت از فولاد ضدزنگ ساخته خواهد شد. به‌علاوه، بدنه گلکسی واچ ۶ از جنس آلومینیومی خواهد بود که با سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای همراه می‌شود. گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

برای مقاومت بیشتر، سری گلکسی واچ ۶ از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 و گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره خواهد برد. این ساعت همچنین تا عمق ۵۰متری (فشار ۵ اتمسفر) ضدآب است. از ویژگی‌های سلامتی سری گلکسی واچ ۶ نیز می‌توان پایشگر ضربان قلب با الکتروکاردیوگرام، سنسور کنترل میزان اکسیژن خون و سنسور تشخیص دما را نام برد.

در نهایت، باید اشاره کرد که گلکسی واچ ۶ تا ۲۸درصد از گلکسی واچ ۵ پرو و تا ۴۰درصد سبک‌تر از گلکسی واچ ۶ کلاسیک خواهد بود. همچنین، گزارش شده است که سامسونگ قابلیت پایشگر خواب جدیدی را برای گلکسی واچ ۶ توسعه داده است که خواب کاربر را با ریزترین جزئیات ثبت می‌کند و توصیه‌های دقیقی نیز برای خواب بهتر ارائه می‌کند.

منبع: جی‌اس‌ام

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.