سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

برنامه «ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی» سامسونگ با ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۵۰۰۶
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
برنامه «ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی» سامسونگ با ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود
برنامه «ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی» (Samsung Galaxy Enhance-X) که در ژوئیه گذشته منتشر شد اکنون برای گوشی‌های هوشمند بیشتری در دسترس است.

شهرآرانیوز - برنامه ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی Samsung Galaxy Enhance-X که در ژوئیه گذشته منتشر شد ابتدا برای سری گلکسی S۲۲ در دسترس بود، اما بعداً برای سری گلکسی نوت، گلکسی اس و گلکسی Z هم منتشر شد. سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy Enhance-X اکنون برای گوشی‌های هوشمند بیشتری در دسترس است و در حال کار بر روی آوردن این برنامه به دستگاه‌های سری Galaxy A، M و Tab است. این برنامه تنها با دستگاه‌هایی که دارای رابط کاربری One UI ۵.۱ یا بالاتر مبتنی بر Android ۱۳ هستند، سازگار خواهد بود.

نسخه کامل Galaxy Enhance-X مشکلات گزارش‌شده در نسخه بتا را برطرف کرده و این قابلیت‌ها را دارد: بازیابی عکس‌های قدیمی و کم‌کیفیت و تصحیح اعوجاج لنز برای عکس‌های با زاویه باز که در فاصله نزدیک گرفته شده‌اند.

برنامه «ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی» سامسونگ با ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود برنامه «ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی» سامسونگ با ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود

 

علاوه بر این، سامسونگ گفته است که نسخه‌های بعدی Galaxy Enhance-X دارای ویژگی‌های اسکن اسناد برای شفاف‌تر کردن متن و حذف قسمت‌های غیرضروری خواهند بود. همچنین برخی از ویژگی‌های مرتبط با ویدئو هم به این برنامه اضافه می‌شود.

می‌توانید اپلیکیشن Samsung Galaxy Enhance-X را از Galaxy Store به صورت رایگان دانلود کنید:

درحال‌حاضر این برنامه برای گوشی‌های زیر عرضه شده است: 

گلکسی نوت ۲۰
گلکسی نوت ۲۰ اولترا
گلکسی اس ۲۰
Galaxy S۲۰+
گلکسی اس ۲۰ اولترا
Galaxy S۲۰ FE
گلکسی اس ۲۱
Galaxy S۲۱+
Galaxy S۲۱ Ultra
Galaxy S۲۱ FE
گلکسی اس ۲۲
Galaxy S۲۲+
Galaxy S۲۲ Ultra
گلکسی اس ۲۳
Galaxy S۲۳+
Galaxy S۲۳ Ultra
گلکسی زد فلیپ
Galaxy Z Flip ۵G
گلکسی زد فلیپ ۳
گلکسی زد فلیپ ۴
گلکسی زد فولد ۲
گلکسی زد فولد ۳
گلکسی زد فولد ۴

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->