صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«خراسان رضوی» جزو ۱۰ استان اشتغالزای کشور

  • کد خبر: ۱۷۵۵۶۵
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی در زمینه ثبت اشتغال در کشور جزو ۱۰ استان برتر و از میانگین کشوری نیز ۴ درصد بیشتر است.

به گزارش شهرآرانیوز، بابایی ظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه قرارگاه اشتغال خراسان رضوی اظهار داشت: استان خراسان رضوی در حوزه اشتغال نسبت به شش ماهه گذشته رشد قابل توجه‌ای داشته است به نوعی که از میانگین کشوری ۴ درصد بالاتر و جزو ده استان اول کشور است.

وی گفت: در سال جاری ثبت اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر صورت گرفته که از این تعداد ۶ هزار نفر خانم و بیش از ۱۲ هزار نفر آقا ثبت شده است.

به گفته بابایی، شهرستان مشهد در میان شهرستان‌های خراسان رضوی، ۲۱ درصد ثبت اشتغال داشته است و شهرستان جوین نیز با ۹۸ درصد ثبت بیشترین عملکرد را داشته است.

همچنین در این جلسه جمشیدی رئیس سازمان برنامه ریزی استان خراسان رضوی گفت: آمار اشتغال خراسان رضوی نسبت به بهار سال گذشته ۷۴ هزار نفر و نسبت به زمستان سال گذشته نیز ۳۸ هزار نفر مثبت شده است.

وی تصریح کرد: در کشور هم نسبت به بهار سال گذشته بیش از ۷۳۸ هزار نفر مثبت است. پتانسیل در استان خراسان رضوی نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر و بهتر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.