صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: مشهد و خراسان رضوی جایگاه قابل توجهی در عرصه فولاد و متالوژی در سطح کشور دارد.

مسعود میرزایی در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی عنوان کرد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی بر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، یکی از مهمترین اولویت‌های خود را ورود به عرصه صنایع معدنی و فولادی گذاشته است.

وی افزود: نمایشگاه «صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی» از سطح کیفی خوبی برخوردار است، خوشبختانه در عرصه فولاد، نمایشگاه مشهد نشان داده که کشور و استان در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، اما هنوز عرصه برای پیشرفت وجود دارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری استان با تاسیس پردیس فناوری صنایع معدنی در منطقه خواف، با سرعت بالایی رسوخ فناوری در عرصه‌های فولادی و صنایع معدنی را دنبال می‌کند. قطعا اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در حوزه صادرات فناوری و دیپلماسی فناری در عرصه فولاد و صنایع معدنی شاهد خواهیم بود.

میرزایی یادآور شد: فناوران نخبه‌ای در عرصه فولاد و متالوژی داریم. همچنین با وجود منابع طبیعی بسیار می‌توانیم با دیپلماسی فناوری از آن‌ها بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد: در نشست‌های مختلفی که با نمایندگان کشور‌های همسایه و منطقه در پارک علم و فناوری برگزار می‌کنیم، تاکید شده که پارک استان آماده ایجاد مرکز مبادلات فناوری در این کشور‌ها است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.