صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: در راستای ماموریت‌های نظارتی بر فعالیت واحد‌های اقامتی و مراکز گردشگری مشهد از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه ۵۲۱۲ مورد بازدید نظارتی انجام و ۲۹۴ واحد متخلف پلمب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرکلالی امروز در حاشیه بازدید‌های نظارتی از واحد‌های اقامتی و مراکز گردشگری مشهد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازدید‌های نظارتی توسط ۱۳۰ نفر از بازرسان منتخب میراث فرهنگی و گردشگری متشکل از کارشناسان تشکل‌های گردشگری در محور‌های مواصلاتی منتهی به حرم مطهر و با مشارکت سایر دستگاه‌های نظارتی شامل اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اداره نظارت اماکن عمومی انجام شده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد افزود: در این مدت تعداد ۵۲۱۲ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری مشهد انجام شده است.

امیرکلالی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده از طریق ۲۱۷ شکایت دریافتی به پایگاه‌های ثابت و سیار نظارتی میراث فرهنگی، مبلغ دو میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال اضافه دریافتی از زائران به آن‌ها بازگشت داده شده و برای واحد‌های متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: برای واحد‌های متخلف که نواقص نظارتی داشتند در طی این مدت ۱۳۸۷ مورد تذکر، ۲۹۶ مورد اخطار و ۲۹۴ مورد پلمب مطابق با ماده ۱۷ آیین نامه صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.