صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تغییر لوگوی اپلیکیشن اندرویدی توییتر

  • کد خبر: ۱۷۶۳۴۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
توییتر با ادامه اقدامات خود برای تغییر برند، لوگوی جدید "ایکس" را به جای لوگوی نمادین "پرنده" در اپلیکیشن اندرویدی خود گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، این شرکت همچنین اطلاعات اپلیکیشن خود در فروشگاه گوگل پلی را به‌روزرسانی کرد تا منعکس کننده برند جدیدش باشد و تصاویری از این اپلیکیشن با لوگوی "ایکس" در این فروشگاه برنامه، قرار داد. این شبکه اجتماعی تلاش کرده است تا مطمئن شود هیچ برندی از توییتر در این تصاویر، به چشم نمی‌خورد.

در توصیف این اپلیکیشن آمده است: اپلیکیشن "ایکس"، یک میدان شهر دیجیتالی قابل اطمینان برای همه است. این شرکت همچنین به این نکته اشاره کرد که کاربران می‌توانند ویدئو‌های حداکثر سه ساعته را در این اپلیکیشن بارگزاری و تماشا کنند. با این حال، صفحه پشتیبانی "توییتر بلو"، می‌گوید که مشترکان ویدئو‌های حداکثر دو ساعته را می‌توانند بارگزاری کنند.

اپلیکیشن "توییتر لایت" همچنان برند توییتر را دارد، اما با توجه به این که این اپلیکیشن آخر بار در ماه مه سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی شد، عدم تغییر برند آن عجیب نیست.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، این شرکت شبکه اجتماعی هفته جاری نام کاربری رسمی خود را از twitter@، به X@ تغییر داد و در بخش‌های دیگر هم نام توییتر را حذف کرد. صاحب X@که جن ایکس هوانگ از استودیوی عکاسی و ویدئوگرافی "اورانج فوتوگرافی" بود به تِک کرانچ گفت: این شرکت بدون هیچ اطلاع یا جبران خسارتی، نام کاربری او را گرفت.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.