صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیکن مشهدی سابق نفت مسجد سلیمان که در فصل گذشته با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، در حال حاضر با وجود شرایط خوبی که دارد، در آغاز فصل بیست و سوم لیگ برتر بدون تیم باقیمانده است. جلالی‌راد مدعی است که از آمادگی بالایی برخوردار است، اما مربیان به چشم یک بازیکن مصدوم به او نگاه می‌کنند.

سعید جلالی‌راد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیتش پیش از آغاز فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: پس از دیدار با سپاهان در هفته سیزدهم در فصل گذشته با پارگی رباط صلیبی مواجه شدم و فصل گذشته را از دست دادم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم. چند جلسه تمرینی گلری هم داشته‌ام و به آمادگی ۷۰ درصدی رسیده‌ام، اما متاسفانه تمام تیم‌ها به عنوان یک بازیکن مصدوم به من نگاه می‌کنند که خیلی برای من بد است.

بازیکن مشهدی سابق نفت مسجد سلیمان گفت: فدراسیون نیز یک سهمیه دروازه‌بان بزرگسال کم کرده و تمام تیم‌ها گلر جوان زیر ۲۳ سال جذب می‌کنند. این در حالی است که قبلا تمام تیم‌ها ۲ گلر بزرگسال داشتند.

جلالی‌راد تصریح کرد: نمی‌دانم در حال حاضر تکلیفم چیست. مصدومیت جزیی از فوتبال است و من هم دوران مصدومیتم را به خوبی پشت‌سر گذاشته‌ام.

وی ادامه داد: از چند تیم لیگ برتری برای فصل جدید پیشنهاد داشته‌ام، اما از آنجا که مدیر برنامه ندارم، هر تیمی که تماس می‌گرفت، در وهله نخست وضعیت پایم را جویا می‌شد. با وجود اینکه شرایط خوبی دارم، اما تیم‌ها پس از جویا شدن از وضعیت مصدومیتم دیگر تماس نمی‌گرفتند. از چند تیم لیگ یکی نیز پیشنهاد داشتم که این وضعیت برای این تیم‌ها هم تکرار شد.

جلالی‌راد بیان کرد: در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و در حال بهبود شرایطم هستم تا اگر پیشنهادی داشتم بتوانم توانایی خودم را ثابت کنم. نمی‌دانم چگونه به مربیان ثابت کنم که شرایط خوبی دارم.

فدراسیون با کاهش سهمیه بزرگسال تیم‌ها، بازیکنان را بیکار کرده است

وی تصریح کرد: از فدراسیون تقاضا دارم در کاهش سهمیه گلر بزرگسال تیم‌ها تجدید نظر کند. بسیاری از تیم‌ها گلر ندارند که می‌توانستم خودم را به بسیاری از تیم‌ها نشان دهم. خیلی از فوتبالیست‌ها در حال حاضر بیکار هستند. ما فوتبالیست‌ها شغلمان فوتبال است و شغل دیگری نداریم. فدراسیون با این تصمیمش بسیاری از فوتبالیست‌ها را بیکار کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.