ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

«بازگشت» رمز مشترک سنگربان‌های مشهدی

  • کد خبر: ۱۲۴۱۰۰
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
«بازگشت» رمز مشترک سنگربان‌های مشهدی
محمد ناصری و سعید جلالی راد، در پیکان و نفت مسجدسلیمان، به روز‌های خوبشان برگشته‌اند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سه سنگربان مشهدی در این فصل لیگ برتر فوتبال در تیم‌های پیکان، نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن حاضرند که از قضا هر سه گلر هم انتخاب دوم سرمربی برای حضور در چارچوب دروازه هستند. با وجود این، در یکی دو هفته گذشته قرعه اقبال به نام محمد ناصری و سعید جلالی راد، دروازه بان‌های مشهدی پیکان و نفت مسجدسلیمان درآمده و اوضاع طوری شده است که سرمربیان دو تیم به آن‌ها اعتماد کرده اند. اعتمادی که با دو کلین شیت طلایی برای آن‌ها همراه بوده است.

کلین شیت‌هایی که در هفته چهارم رقم خورده و حالا آن‌ها را به سنگربان‌های اول سیدمجتبی حسینی و محمدرضا مهاجری در بازی‌های پیش رو و هفته پنجم بدل کرده است. دراین میان، فقط پارسا جعفری، دروازه بان مشهدی و جوان ذوب آهن، هنوز مورد اعتماد مهدی تارتار نیست و در چهار هفته نخست لیگ ذخیره حبیب فرعباسی است.

محمد ناصری| اعلام بازگشت با مُشت!

سنگربان بیست ونه ساله پیکان تهران فصل قبل چند بار از سوی مجتبی حسینی در ترکیب پیکان به کار گرفته شد و رفته رفته خودش را نشان داد. محمد ناصری که فوتبالش را از رده‌های پایه سپاهان و گسترش فولاد آغاز کرد، در سیاه جامگان چهره شد. او ۴۱ بازی برای این تیم در لیگ برتر انجام داد، اما همان موقع هم به عنوان بازیکنی پرحاشیه و البته مستعد در کانون توجه رسانه‌ها بود. ناصری بعد از سیاه جامگان دیگر هیچ وقت روی خوش در فوتبال ندید و در شهرخودرو فقط سه بازی به میدان رفت و نیم فصل از این تیم جدا شد.

او در دوره اول حضورش در پیکان نیمکت نشین بود و در آلومینیوم اراک هم فقط یک بازی انجام داد. ناصری در چهار سال گذشته فقط یازده بار به میدان رفته و این نشان دهنده دوری معنادارش از میادین بوده است. با وجود این، ناصری این فصل انگیزه‌های زیادی دارد. او بعد از هفت بازی فصل قبل برای پیکان، با نظر مجتبی حسینی در این تیم ماندگار شد تا حالا برای بازگشت به دروازه به عنوان گلر اول تلاش کند. او در این مسیر رقیب سرسختی مانند فرهاد مجد کرمانشاهی را در پیش دارد؛ سنگربانی که فصل قبل هم گلر اول پیکان بود.

ناصری این فصل هم دو بازی اول ذخیره کرمانشاهی بود، اما در دو بازی بعدی به کار گرفته شد و بعد از ثبت نکردن کلین شیت در بازی هفته سوم، در هفته چهارم با دو اتفاق بازگشت دوباره اش را اعلام کرد؛ نخست ثبت اولین کلین شیت فصل پیکان و دیگری صحنه برخورد مشتش به صورت علی شجاعی، بازیکن نساجی، که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. محمد ناصری حالا بی تردید از بازیکنان معتمد حسینی است و به نظر در بازی‌های آینده هم گلر اول تیم تهرانی باشد. ناصری برای بازگشت و به دست آوردن اعتبار ازدست رفته این روز‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

سعید جلالی راد| کابوس مهاجمان آبی

سعید جلالی راد که حالا دیگر با بیست وهشت سال، دروازه بان جوان و بی تجربه چند سال پیش شهرخودرو نیست، این هفته مقابل استقلال برای اولین بار در فصل جدید به میدان رفت و توانست از قضا نخستین کلین شیت فصل تیمش را هم ثبت کند. جلالی راد که همشهری محمدرضا مهاجری، سرمربی نفت مسجدسلیمان، هم هست، فوتبالش را از امید‌های پدیده مشهد آغاز کرد و بعد از چهار سال حضور در این تیم و نمایش به نسبت خوبش برای گذراندن خدمت سربازی راهی فجر شهیدسپاسی شیراز شد. او در شیراز دو فصل رؤیایی را سپری کرد تا همه تیم‌های لیگ برتر خواهان او باشند.

با وجود این، جلالی راد بعد از خدمتش دوباره به مشهد برگشت و برای شهرخودرو به میدان رفت؛ با این تفاوت که جلالی راد این بار دروازه بانی جوان و حرف گوش کن و بی تجربه نبود. مسئله‌ای که تا حدودی به ضررش تمام شد و حاشیه‌هایی برای او به همراه داشت. جلالی راد در هفته‌های آغازین لیگ برتر بیست ویکم در شهرخودرو دعوای عجیب وغریبی با میلاد فراهانی، دیگر سنگربان تیم، داشت که به روایت حاضران کار به قمه کشی کشیده است. اتفاقاتی که در کمال تعجب سبب شد مدیران تیم، دروازه بان قمه کش را به ترکیب بازگردانند و جلالی راد را از تیم بیرون بیندازند!

گلر مشهدی بعد از این اتفاق قرضی به نساجی رفت و چهارپنج بار در قائمشهر بازی کرد و از شروع فصل جدید هم با نظر مربی سابقش محمدرضا مهاجری به نفت مسجدسلیمان پیوست. انتخابی که شاید فرصتی طلایی برای بازگشت او باشد؛ زیرا هم مهاجری به او اعتقاد دارد و هم او خودش را شاگرد مهاجری می‌داند و احتمالا کمتر طغیان می‌کند. جلالی راد که در سال‌های گذشته به متخصص مهار مهاجمان استقلال مشهور شده است، در نخستین حضور فصلش این هفته بازهم مهاجمان استقلال را ناکام گذاشت تا نفت مسجدسلیمان برابر مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به تساوی بدون گل برسد. تساوی ارزشمندی که بی تردید بخش زیادی از آن مدیون واکنش‌های درخشان دروازه بان مشهدی تیم جنوبی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->