صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سکوت خطیر بعد از ادعای نصیرزاده درباره حسین‌زاده

  • کد خبر: ۱۷۷۱۳۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
  • ۳
هوشنگ نصیرزاده مدعی شده امیرحسین حسین‌زاده را به ازای پرداخت ۳۰۰ هزار دلار جذب کرده که علی خطیر در مقابل این ادعا همچنان در حالت سکوت به سر می‌برد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بعد از مذاکراتی که با باشگاه شارلروای بلژیک بر سر جذب امیرحسین حسین‌زاده داشت مدعی شد که این باشگاه بلژیکی خواستار دریافت ۸۰۰ هزار دلار برای آزادی این بازیکن شده است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز، اما مدعی شد که حسین‌زاده را با پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به خدمت گرفته و این مبلغ از طریق رویت سیستم تی ام اس کاملا قابل اثبات است و همه می‌توانند از چند و، چون کار مطلع شوند.


این ادعا، اما با سکوت مدیرعامل باشگاه استقلال که مدعی بود حسین‌زاده فقط در ازای پرداخت ۸۰۰ هزار دلار به استقلال می‌آید مواجه شده و مشخص نیست که چرا علی خطیر درباره ادعای اخیر هوشنگ نصیر زاده سکوت کرده و برای هواداران باشگاه استقلال پیرامون حقیقت ماجرا روشنگری نمی‌کند.

اگر ادعای نصیرزاده صحت داشته باشد خشم هواداران باشگاه استقلال از علی خطیر بابت جذب نکردن این بازیکن در ازای پرداخت ۳۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت. این اتفاق درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که زنوزی مالک باشگاه تراکتور خبر از عقد قرارداد ۵ ساله با حسین‌زاده داده است.  

این خبر بدان معنا است که باشگاه استقلال تا ۵ سال دیگر قادر به جذب این بازیکن نخواهد بود، مگر آنکه از لحاظ مالی باشگاه تراکتور را راضی کند!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدمحمد
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
دنیا فوتبال پول شده تعصب وجود نداره دکتر خطیر مدیر لایقیه بهتر از حسبن راده را میاره
فخرالدین
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
امیر حسین بچه آذربایجانه خودشو گفت خوشحالم از اینکه واسه تیم همزبانهایم می‌خوام بازی کنم و با آگاهی کامل پنج ساله امضا کرده، هر کسی پنج ساله نمیبنده مگه اینکه همه چیز رو سنجیده باشه و از بودن در جای جدیدش خوشحال و راضی باشه که درمورد امیرحسین همینطوره. انشاالله که موفق باشند در تیم محبوب آذربایجان و تیم شهر خودش
آرین
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
دستور از بالا بود که اینو نگیرید تا استقلال ضعیف بشه ونکونام برکنار