صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در آستانه فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، مدیران، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان در شامگاه روز یکشنبه به زیارت امام مهربانی‌ها مشرف شدند، در حسینیه حرم، مجاهدت‌های تاریخی زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) را به‌عنوان خبرنگاران قیام عاشورا گرامی داشتند و بر خوان کرامت علی ابن موسی‌الرضا (ع) نشستند.

به گزارش شهرآرانیوز، در نگاه اول هیچ‌چیز با گذشته فرق نداشت. حرم لبریز زائر‌ها و مجاور‌هایی بود که برای زیارت امام مهربانی‌ها و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا مشرف شده بودند، اما یکشنبه‌شب حرم مطهر، یک تفاوت عمده با سایر روز‌ها و شب‌های این بارگاه منور داشت و آن، حضور خبرنگاران، مدیران و اصحاب رسانه‌های استان بود که خود را به صحن قدس می‌رساندند تا در فضایی اختصاصی در حسینیه حرم به عزاداری برای حضرت سیدالشهدا (ع) بپردازند و در ماه محرم‌الحرام، یاد مجاهدت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع)، خبرنگاران قیام عاشورا را گرامی بدارند.

رسانه‌ای‌ها در صحن قدس، جمعشان جمع بود. هر گوشه از حسینیه حرم، گعده صمیمانه تعدادی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های استان بود که درباره موضوعی باهم گفتگو می‌کردند، اما حتی با اینکه موضوع صحبت‌ها متفاوت بود، همه حالشان به مجاورت با امام مهربانی‌ها خوش بود. در میان جمع و لابلای خوش‌وبش‌ها، چشمم به پرچم گنبد منور رضوی بود که در باد می‌رقصید و نشان آستان قدس رضوی بر پارچه سیاه عزا به همراه فضاسازی محیطی صحن قدس، تصویر چشم‌نوازی از حضور اهالی رسانه و قلم در بارگاه عالم آل محمد (ص) را ترسیم می‌کرد.

پس از سخنرانی معرفتی حجت‌الاسلام مجتبی الهی خراسانی، اجرای تعزیه و مرثیه‌سرایی، خانواده رسانه‌های استان راهی مهمانسرای حضرت رضا (ع) شدند تا بر خوان پربرکت امام هشتم بنشینند و در آستانه فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، یاد و خاطره همکاران فقیدشان را گرامی بدارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تف به کمونیست
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
بخاطر تجملات بی مورد که هرسال به حرم امام رضا اضافه میشه 6 ساله داخل حرم نمی رم.