صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: انتظار داریم همه دستگاه‌ها در استان همچون دستگاه قضایی یکی از اولویت‌هایشان حمایت از کارآفرینی، تولید و سرمایه گذاری مشروع باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر مرتضوی امروز  ۱۸ مرداد ماه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت‌ها و هشتمین نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها، مواد پاک کننده، محصولات بهداشتی و ماشین آلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است و این موضوع نشان از تلاش فعالان در این حوزه از جمله انجمن و اتحادیه دارد. برگزاری این نمایشگاه با استقبال خوبی از سراسر کشور رو به رو بوده است.

وی افزود: مشارکت و همدلی بین واحد‌های تولیدی که کارشان با هم در ارتباط است، بسیار به تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع کمک می‌کند. خراسان رضوی در حوزه صنعت و کارآفرینی در کشور پیشتاز و پیشگام است. یکی از اولیت‌های ما در دادگستری خراسان رضوی حمایت از سرمایه گذاری است و جلسات و اقدامات مختلفی در این زمینه انجام می‌شود که یکی از آن‌ها  انجام بازدید‌ها و بررسی مشکلات واحد‌ها است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته هیات اندیشه ورز در حوزه پلاستیک در استان تشکیل شد و آسیب شناسی انجام گرفت بیان کرد: در این هیات مشکلات شناسایی شده و راهکار‌های پیشنهادی ارائه می‌شود و تلاش شده مشکلات فعالان این حوزه به حداقل برسد. تلاش شده تا تورم مهار شده و جلوی واردات محصولاتی که از خارج وارد می‌شود، گرفته شده و حتی در حوزه صادارت محصولات این صنعت گام برداشته شود.

مرتضوی افزود: این نمایشگاه نشان داد که این اتفاقات در حال رخ دادن است و آینده روشنی برای این صنعت در حال رقم خوردن است. انتظار داریم همه دستگاه‌ها در خراسان رضوی همچون دستگاه قضایی یکی از اولویتهایشان حمایت از کارآفرینی، تولید و سرمایه گذاری مشروع باشد. در استان این همدلی نسبت به گذشته بیشتر شده و قابل تسری به کل کشور است. خیلی از تولیداتی که قبلا در خارج بود و به کشور وارد می‌شد، امروز در کشور تولید می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.