صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری ۵۰ هزارو ۳۶۹ تن انواع محصولات کشاورزی و دامپروری به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آرش آوان با اعلام این خبر، اظهار کرد: خرید توافقی از اهم برنامه‌های در دستور کار شرکت‌ها و اتحادیه‌های تحت پوشش و نظارت این مدیریت در خراسان رضوی است که این مهم در ۴ ماهه اول سال، به ۵۰ هزار و ۳۶۹ تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: خرید‌های توافقی از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا از یک سو جزو رسالت تشکل‌ها در خدمت رسانی بیشتر به اعضا بوده و نقش موثری در حمایت بیشتر از تولید و رونق بازار و اقتصاد کشاورزی و دامپروری دارد و از طرفی باعث فعالیت و رشد و توسعه تشکل‌ها و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، آوان ادامه داد: لازم به ذکر است که ماهیت خرید‌های توافقی متفاوت با ماهیت خرید‌های تضمینی و حمایتی که ویژه محصولات استراتژیک بوده و از طریق بخش خصوصی، با منابع مالی داخلی تشکل‌ها، بصورت توافق با کشاورز و دامدار و با هدف خدمت رسانی، انجام می‌گردد و محصولات خریداری شده بصورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان در ۴ ماهه سال جاری نیز تعداد ۲۳ قلم بوده که اهم آن‌ها محصولات کشاورزی شامل: آلبالو، هلو، گیلاس و محصولات و علوفه دامی شامل: شیر، مرغ، جو، یونجه، ذرت علوفه‌ای، کنجاله‌های سویا و کلزا، تفاله چغندرقند و... است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.