صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی چند عملیات جداگانه مقادیری موادمخدر و سوخت قاچاق را در مرز‌های تحت حفظ این فرماندهی کشف و ضبط کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار ماشاءالله جان نثار، خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باندهای موادمخدر و سوخت در منطقه مرزی تایباد و برنامه ریزی این باندها برای انتقال، مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه ریزی دقیق عملیاتی؛ این موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند. 

 

وی افزود: ماموران توانستند مقدار 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و پیش ساز موادمخدر به همراه یک قبضه نارنجک دستی و تجهیزات همراه را کشف کنند.

 

سردار جان نثار مطرح کرد: در این عملیات قاچاقچیان تاب مقابله با مرزبانان را نداشته و با توجه به تاریکی شب از محل مورد نظر به آن سوی مرز در افغانستان متواری شدند.

 

وی در ادامه از کشف مقدار 630 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 34 میلیون و 650 هزار ریال در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور مرز دوغارون خبر داد و افزود: در این ارتباط سه خودروی ترانزیتی متوقف و سه نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

 

وی اظهار کرد: مرزهای تحت حفاظت مرزبانان استان خراسان رضوی اولین و محکمترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.