سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

افزایش ۵۶ درصدی کشف قاچاق در کشور

  • کد خبر: ۱۸۷۹۰
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
افزایش ۵۶ درصدی کشف قاچاق در کشور
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۷ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار قاسم رضایی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی کردستان با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌ها مرز‌های ما امن‌ترین مرز‌ها است، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در دنیا می‌درخشد و سرافراز است و از نظر توان و تاثیرگذاری با چهل سال قبل متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه ایران بنایی را نهادینه کرد که بزرگترین مستکبر جهان را به لرزه درآورد و به تمام کشور‌ها نوید داد قدرت پوشالی آمریکا تار عنکبوتی بیش نیست، افزود: ایران هیمنه و قرارگاه‌های استکبار را برهم ریخت و هرجا شهدا پرچم‌شان برافراشته شد، دشمن را به هم ریختند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه کردستان یکی از این پرچم‌های برافراشته است، ادامه داد: تقدیم ۲۳ هزار شهید در خطه کردستان طی دوران دفاع مقدس که بیش از پنج هزار آن شهید بومی و ۱۸ هزار شهید مهاجر بودند از نشانه‌های این پرچمداری است و جفاست که ایران با این گذشته ندرخشد و نگوییم عزتمندترین و امن‌ترین کشور‌های جهان است.

سردار رضایی یادآور شد: از غربی‌ترین نقطه مرزی ما یک خانم تا منتهی الیه شرقی‌ترین مرز کشور به تنهایی شب یا روز بدون کوچکترین مشکلی رفت و آمد می‌کند و این مصداق عینی امنیت بالا در کشورمان است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی تکیه گاه منطقه است و پیکره استکبار را به لرزه در آورد و هر رای این ملت بزرگ در انتخابات اخیر هم تیری به پیکره استکبار بود و امروز نظامیان از مردم و برای مردم هستند که در وداع با سردار سلیمانی کوچک و بزرگ و پیر و جوان گریه می‌کردند که نشانه عینی این نزدیکی ملت و نظامیان است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سردار کیومرث شیخی تجلیل و سردار علیرضا مرزبانی بعنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب و معرفی شد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->