صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی گفت: یکی از برنامه‌های ما گسترش مفهوم دینی و ایرانی است که از اولویت‌های این مجموعه خواهدبود زیرا ظرفیت این را دارد که سکان‌دار و طلایه‌دار ورزش در کشور باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا امین‌زاده در این مراسم درخصوص اهداف خود برای آینده مجموعه ورزشی آستان‌قدس‌رضوی اظهارکرد: خدمت ما باید دانش‌محور و در چارچوب بهره‌وری پایدار باشد که این امر یکی از دغدغه‌های این مجموعه ورزشی است، هزینه و درآمد حائزاهمیت است زیرا اینجا موقوفه امام رضا(ع) است. 

وی افزود: مدل‌های مختلفی برای بهر‌ه‌وری وجوددارد و باید با توجه به منویات تولیت آستان‌قدس‌رضوی، بنیاد کرامت و اسناد بالادستی انجام گیرد. یکی از برنامه‌های ما گسترش مفهوم دینی و ایرانی است که از اولویت‌های این مجموعه خواهد بود زیرا این مجموعه ورزشی ظرفیت این را دارد که سکان‌دار و طلایه‌دار ورزش در کشور باشد.

مدیرعامل جدید مجموعه ورزشی آستان‌قدس‌رضوی ادامه داد: برخی برنامه‌های فرهنگی ورزشی برای نسل جوان، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها پیش‌بینی شده است که تربیت‌بدنی به تربیت‌مددی تبدیل شود. 

امین‌زاده در نهایت عنوان کرد: علاوه بر ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه می‌توانیم خدمات نو و جدیدی را برای مجموعه درنظر بگیریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.