صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق (قدرت و الکترونیک) تجهیزات و صنایع وابسته عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به مدت سه روز دایر است، رییس شرکت برق منطقه خراسان به همراه سایر مسوولان بویژه فعالان در حوزه صنعت برق حضور داشتند.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی و با حضور ۶۶ شرکت از استان خراسان رضوی و ۳۴ شرکت از استان‌های مختلف کشور گشایش یافته است.

سعید صیفی افزود: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین دستاورد‌های خود در زمینه برق قدرت، الکترونیک و صنایع وابسته را به نمایش می‌گذارند، برپایی سمینار و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ارائه دستاورد‌های صنعت برق ساختمان و آشنایی با محصولات جدید این صنعت از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد خاطر نشان کرد: شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق در چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.

صیفی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.