رونمایی از سند جامع آموزشی و فرهنگی آب در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی جاده میامی، چهاربانده می‌شود | آیین افتتاح و بهره‌برداری از «پل چنارک» با حضور فرماندار مشهد برگزار شد افتتاح یک مدرسه دیگر در طرح «سه‌شنبه‌های مهر» مشهد | مشارکت خیّران در ساخت دبستان دخترانه «شهید امیری» بازار‌های قدیمی محله عنصری مشهد به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است حدود ۱۵۰‌هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه توس مشهد طی ۲ سال گذشته آسفالت شد پاسداشت مقام فردوسی در نظام مدیریت شهری تقدیر مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس از شهردار و فرمانده سپاه امام رضا(ع) تکرار گرانی و کمبود بلیت در دهه کرامت امسال | کف قیمت بلیت سفر به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، خیابان کوثر و سه راه خیام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مه گرفتگی در محور درگز - قوچان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
سرخط خبرها

یکی از اولویت‌ها در دادگستری خراسان رضوی، حمایت از سرمایه گذاری است

  • کد خبر: ۱۷۸۴۶۹
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
یکی از اولویت‌ها در دادگستری خراسان رضوی، حمایت از سرمایه گذاری است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: انتظار داریم همه دستگاه‌ها در استان همچون دستگاه قضایی یکی از اولویت‌هایشان حمایت از کارآفرینی، تولید و سرمایه گذاری مشروع باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر مرتضوی امروز  ۱۸ مرداد ماه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت‌ها و هشتمین نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها، مواد پاک کننده، محصولات بهداشتی و ماشین آلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است و این موضوع نشان از تلاش فعالان در این حوزه از جمله انجمن و اتحادیه دارد. برگزاری این نمایشگاه با استقبال خوبی از سراسر کشور رو به رو بوده است.

وی افزود: مشارکت و همدلی بین واحد‌های تولیدی که کارشان با هم در ارتباط است، بسیار به تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع کمک می‌کند. خراسان رضوی در حوزه صنعت و کارآفرینی در کشور پیشتاز و پیشگام است. یکی از اولیت‌های ما در دادگستری خراسان رضوی حمایت از سرمایه گذاری است و جلسات و اقدامات مختلفی در این زمینه انجام می‌شود که یکی از آن‌ها  انجام بازدید‌ها و بررسی مشکلات واحد‌ها است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته هیات اندیشه ورز در حوزه پلاستیک در استان تشکیل شد و آسیب شناسی انجام گرفت بیان کرد: در این هیات مشکلات شناسایی شده و راهکار‌های پیشنهادی ارائه می‌شود و تلاش شده مشکلات فعالان این حوزه به حداقل برسد. تلاش شده تا تورم مهار شده و جلوی واردات محصولاتی که از خارج وارد می‌شود، گرفته شده و حتی در حوزه صادارت محصولات این صنعت گام برداشته شود.

مرتضوی افزود: این نمایشگاه نشان داد که این اتفاقات در حال رخ دادن است و آینده روشنی برای این صنعت در حال رقم خوردن است. انتظار داریم همه دستگاه‌ها در خراسان رضوی همچون دستگاه قضایی یکی از اولویتهایشان حمایت از کارآفرینی، تولید و سرمایه گذاری مشروع باشد. در استان این همدلی نسبت به گذشته بیشتر شده و قابل تسری به کل کشور است. خیلی از تولیداتی که قبلا در خارج بود و به کشور وارد می‌شد، امروز در کشور تولید می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->