صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی از آمادگی استان برای پذیرایی از زائران در دهه پایانی صفر خبرداد و گفت: قرارگاه‌های استانی و مشهد فعال هستند و اقدامات لازم در زمینه‌های مختلف درحال انجام است. 

یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره هفته دولت و برنامه‌های استان خراسان رضوی گفت: از هر فرصتی برای کار باید استفاده کنیم. هفته دولت یک امکان و فرصت فشرده‌ای است که هم بتوانیم کارهایمان را تمام کنیم و هم بعضی از پروژه‌ها را آغاز کنیم.

وی گفت: ۲هزار و ۸۰۰پروژه را یا بهره‌برداری خواهیم داشت یا عملیات اجرایی آن را شروع خواهیم کرد که هم مربوط به بخش زیرساخت‌ها و هم حوزه اقتصادی و هم در لایه‌های مختلف خواهد بود.  

نظری تصریح کرد: حتی در روستا‌ها نیز پروژه‌هایی خواهیم داشت که در هفته دولت برای بهره‌برداری از آن در برنامه قرار خواهد گرفت.  

وی گفت: در موضوعات فرهنگی و سایر موضوعات برنامه‌هایی‌داریم. در یکی دو روز آینده برنامه هفته دولت به‌صورت جامع و کامل منتشر خواهد شد.  

استاندار خراسان رضوی همچنین درباره دهه پایانی ماه صفر نیز گفت: درسال مقاطع اوج‌گیری زائران را داریم و وظیفه داریم به‌صورت مستمر این موضوعات را در دستورکار‌ قرار دهیم.  

وی ادامه داد: دهه آخر صفر مناسبت بسیار مهمی است که به آن نزدیک می‌شویم. امسال نیز روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی است که امیدواریم با سیل گسترده زائران امام رضا(ع) مواجه شویم؛ لذا جلسات و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و قرارگاه‌های استانی و مشهد فعال هستند.  

نظری‌ تصریح کرد: در این فرصتی که تا زمان موعود پیش‌رو داریم تمام تمهیدات صورت گرفته و آماده می‌شویم با استفاده از ظرفیت‌های مردم به‌ویژه در حوزه اسکان از زائران استقبال کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.