صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و آماده اجرا در خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت گفت: در حال حاضر همه پروژه‌های قابل افتتاح استان در سامانه پروژه‌ها وارد شده که تعداد آن به ۲ هزارو ۸۶۰ مورد می‌رسد.

۸۶۰به گزارش شهرآرانیوز جواد خدایی امروز، ۲۶ مرداددر شورای اداری خراسان رضوی در استانداری اظهارکرد: در حال حاضر همه پروژه‌های قابل افتتاح استان در سامانه پروژه‌ها وارد شده که تعداد آن به ۲ هزارو ۸۶۰مورد می‌رسد. از این تعداد عملیات اجرایی ۴۵۷پروژه قراراست آغاز شود و ۲هزارو ۴۰۳مورد نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است. بر این اساس استان ما بیشترین تعداد پروژه را بین استان‌های کشور برای آغاز عملیات اجرایی و افتتاح در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: اعتبار آن دسته از پروژه‌هایی که قرار است عملیات اجرایی‌شان آغاز شود ۵۳هزارمیلیاردتومان و اعتبار پروژه‌های آماده افتتاح استان ۲۶هزار میلیارد تومان است.

خدایی خاطرنشان کرد: بیشتر این پروژه‌ها مربوط به فرودگاه، شهرداری مشهد، شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی و شرکت توزیع برق استان است.

در ادامه احسان یوسفی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: این ستاد شامل کارگروه عمرانی و افتتاحیه‌های زیرساختی، کارگروه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، کارگروه شهرستان‌ها، کارگروه ارتباطات مردمی، کارگروه آمار، ارتباطات، رسانه و فضای مجازی است. همچنین قرار است در آستانه هفته دولت در استان نمایشگاهی برای این منظور راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: شعار هفته دولت امسال «دولت در کنار مردم و مردم در کنار دولت است». در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که برگزاری نشست با اصحاب رسانه، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده آنان، برپایی میز خدمت، برگزاری تور‌های رسانه‌ای و... از آن جمله است.

یوسفی با تاکید بر لزوم برگزاری پرشور مراسم افتتاح پروژه‌ها تصریح کرد: این مراسم باید با حضور مردم برگزار شود. دستگاه‌های دارای ماموریت مشترک باید در این زمینه انسجام داشته باشند. همچنین لازم است آثار مثبت پروژه‌ها و خدمات دولت از ابتدای تشکیل تاکنون نیز برای مردم تشریح شود.

وی با بیان اینکه لازم است از برگزاری مراسم پرهزینه و تشریفاتی نیز جلوگیری شود، گفت: حضور مقامات ملی در مشهد باید با هماهنگی و برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی صورت گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.