صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: تأکید من به مدیران دستگاه‌های دولتی این است که از ظرفیت پایگاه‌های بسیج استفاده کنند و به آن اعتقاد داشته باشند. بسیاری از گره‌ها و مشکلات را می‌توان از همین مسیر حل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری صبح امروز، یکم شهریور، در اولین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی در استانداری اظهار کرد: تفکر و اندیشه بسیجی دامنه وسیعی دارد که هرکس با چنین اندیشه‌ای می‌تواند در ماموریت‌های مختلف به خوبی ظاهر شود و قطعا در انجام آن هم موفق خواهد بود.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌هایی که برای برخی کارکنان دولت برای کار مضاعف پاسخگوست، همین بسیج ادارات است. این پایگاه‌ها ظرفیتی است که مدیران می‌توانند از آن برای پیشبرد بهتر ماموریت‌هایشان استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کار در بسیج کاری دلی و اعتقادی است، عنوان کرد: اگر کار دلی در قالب یک تشکیلات مقدس قرار بگیرد، قطعا کارآمدی آن بیشتر خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: تاکید من به مدیران دستگاه‌های دولتی این است که از ظرفیت پایگاه‌های بسیج استفاده کنند و به آن اعتقاد داشته باشند. بسیاری از گره‌ها و مشکلات را می‌توان از همین مسیر حل کرد.

وی تاکید کرد: هرجا احساس کردید نیاز به کار دلی و اعتقادی است، آن را به بسیج بسپارید. در حال حاضر در بسیاری از مسائل مربوط به استان هنگامی که به نقاط حساس می‌رسیم با حضور بسیج مشکلات حل می‌شود. باید توجه کرد که در شرایط مختلف به بسیج نیاز خواهیم داشت.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: وقتی نگاه ما خدمت باشد، این اندیشه کار خود را بدون توجه به مشکلات پیش می‌برد. سپردن کار به بسیج موجب می‌شود بتوانیم اهداف متنوعی را محقق کنیم و مسائل و مشکلات با حداقل هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

در ادامه این نشست سردار هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، با اشاره به اینکه خراسان رضوی ۶۱۶۰پایگاه مقاومت بسیج دارد، اظهار کرد: این پایگاه‌ها ظرفیت بزرگی برای مدیران است تا ماموریت‌های خود را در گستره آن بسیج کنند.

وی تاکید کرد: بسیج مربوط به آحاد مردم است و در اختیار هیچ دستگاهی نیست. امنیت پایدار امروز کشور مرهون حضور مردم است. بسیج نیز تدبیر امام راحل(ره) بود که با یک شاکله مردمی راه‌اندازی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.