صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر ستاد دهه پایانی ماه صفر در مشهد گفت: برای ایام پایانی صفر ۵۰مرکز اسکان موقت و اضطرار با ظرفیت بیش از ۶۲هزارنفر شب برنامه‌ریزی شده است.

سید جلیل بامشکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص اسکان زائران در ایام پایانی صفر اظهار کرد: از مهم‌ترین اقدامات برای زائران در دهه پایانی ماه صفر، اسکان است که شهرداری مشهد ۵۰مرکز اسکان موقت و اضطرار را با ظرفیت بیش از ۶۲هزار نفر شب پیش‌بینی کرده است کما اینکه تمهیدات شهرداری تقریبا از  یک ماهه گذشته برنامه‌ریزی شده و جای نگرانی نیست.

وی با تأکید بر رویکرد فرهنگی شهرداری مشهد در ایام پایانی صفر افزود: برنامه‌های شهرداری مشهد هم‌زمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد آغاز خواهد شد.

دبیر ستاد دهه پایانی ماه صفر تأکید کرد: لازم است از فرصت حضور زائران در مشهد استفاده کنیم و علاوه بر خدمت‌رسانی بر امر مهم تعمیق زیارت و زیارتی بامعرفت برای زائران بپردازیم.

بامشکی در نهایت از برگزاری جلسه مشترک با حضور دبیر کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی، دبیر ستاد خدمات سفر مشهد، رئیس کمیته تکریم و استقبال زائران دهه آخر صفر شهرداری و مذاکرات آنان در خصوص برنامه‌ریزی و پیش‌بینی مراکز اسکان شهرداری در این ایام خبر داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.